צירים מוקדמים ? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום ד"ר הדר
    אני בשבוע 25 כרגע ובשבוע האחרון היה לי מקרה של ירידת דופק לעובר, במקרה הייתי בבדיקה בבית החולים תחת מוניטור, במהלך המוניטור הרגשתי לחץ מאוד חזק בבטן ותחושה שאני לא יכולה להתאפק וחייבת להתפנות בשירותים כמו כן הזעתי בכל הגוף והרגשתי חולשה, קראתי לאחות והיא אמרה שיש ציר וירידת דופק. החזירו את הדופק ע"י מכשיר רוטט כזה.

    אם יקרה לי מקרה כזה בבית איך אדע שהעובר שלי במצוקה?
    מאז אני כבר בבית ומרגישה לעיתים התקשויות בבטן, הבנתי שאולי זה בריקסטון היקס, אבל אני ממש מפחדת שדבר כזה יקרה לי שוב ולא אדע לזהות.
    אגב כבר קרה לי לפני שחודש בערך מקרה שהרגשתי חולשה והזעתי, האם זה בהכרך אומר שהיתה ירידת דופק?

    תודה
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב

    ראשית, זה לא אומר שהייתה בהרכח ירידת דופק. שנית, ירידות דופק לעיתים הם יחסית שכיחות אצל כלל העוברים מבלי שהם יהיו במצוקה. אין דרך לדעת האם יש או אין ירידת דופק מבלי מוניטור/אולטרה-סאונד, מה שכמובן לא אפשרי במסגרת ביתית (למעט ניטור ביתי אבל גם אז את יכולה ובעיקר לא צריכה להיות מחוברת אליו ללא הפסקה).

    ד"ר הדר

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה