שמירת הריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום,

    אני מטופלת במרפאה להריון בסיכון עקב סכרת נעורים (מאוזנת). לפני כחודש (שבוע 18) בבדיקת ביקורת שם התגלה לי צוואר רחם מקוצר 20 מ״מ, הומלצה לי מנוחה וטיפול תרופתי תומך ומעקב אחר הצוואר בעוד שבועיים. לאחר שבוע חשתי כאבים ופניתי למרפאה שם נמדד 24 מ״מ וקיטונים בשתן נשלחתי למיון. לאחר המתנה ארוכה לרופא במיון שם נמדד לי 31 מ״מ ושוחררצי לביתי. במעקב שנקבע לי בקופה לאחר שבועיים וחצי של חופשת מחלה הרופא שוב מדד לי 33 מ״מ ואמר שאני יכולה לחזור לעבודה (עבודה משרדית).
    אתמול (שבוע 22) בביקורת במרפאת סיכון שוב נמדד לי צוואר מקוצר 25 מ״מ ( הרופאה אומרת שמבחינת האורך הזה זה בדיוק בגבול של צוואר מקוצר שמסכן..). הרופאים מגדירים את צוואר הרחם שלי כדינאמי שיכול להתארך ולהתקצר..
    אני חושבת שלחזרתי לעבודה והישיבה הממושכת יש השפעה על ההתקצרות. במידה ואבקש מהרופא להגיש שמירת הריון לאור הנתונים הללו יש סיכוי שהיא תואשר לי?
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום,
    שמירת הריון ניתנת במקרים בהם קיים סיכון רפואי לעובדת או לעובר, הנובע מההיריון, או מסוג העבודה, או ממקום העבודה או מאופן ביצוע העבודה - ולא נמצאה לה עבודה חלופית מתאימה במקום עבודתה.

    אינני רופאה ואני לא בקיאה בנבכי החלטות הביטוח הלאומי, אבל להגיש בקשה לשמירת הריון תמיד ניתן.

    בהצלחה והמשך הריון תקין ומשעמם, לידה קלה וידיים מלאות.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה