תנומות קצרות ביום לתינוק בן שלושה חודשים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • תינוק בן שלושה חודשים ישן במשך היום 4-5 שינות של 40דקות-שעה. עייף במשך כל היום. בוכה ומתלונן. משתדלת לעבוד לפי חלונות שינה אבל כבר אחרי השינה הראשונה שאחרי היקיצה מהלילה מתעורר עייף כיוון שישן מעט. הדבר נמשך לאורך כל היום ומתחיל לפגוע גם בשנת הלילה שעד לאחרונה היתה מעולה (הירדמות בערך ב20 ויקיצה אחת בערך ב4, יקיצה סופית היתה ב7, היום מתעורר בין 5-6 והוקדמה ארוחת הלילה ל2). ממש לא מפריע לי לקום איתו ב5-6 אם הדבר אומר שישן קצת במשך היום אבל הדבר לא מצליח.
    ניסיתי למשוך את שנות הצהריים בעזרת ליטופים- לא מצליחה. המצב הוא כזה שאני צריכה להרים אותו אחרי 40 דקות כשמתעורר ולהרדים אותו שוב בידיים.
    מה ניתן לעשות כדי לאפשר לו לנהל סדר יום שלא סובב רק סביב שינה? איך ניתן להאריך את השינה שלו?
1 תגובות
עמוד 1
  • הי, קודם כל מזל טוב,

    אני מייעצת להורים לתינוקות מגיל 5 חודשים. אך יכולה לנסות ולעזור- נראה שצריך לעשות סדר ולייצב את שעות השינה של בנך. אמרת שאת משתדלת לעבוד לפי חלונות שינה. בגיל 3 חודשים חלונות השינה הם בערך שעה- שעה וחצי מהרגע שמתעורר משנת הלילה ועד שנת הבוקר הראשונה ולאחר מכן שעה וחצי- שעתיים מהרגע שמתעורר משנת הבוקר ועד שנת הצהריים ואז שוב שעה וחצי-שעתיים מהרגע שמתעורר משנת הצהריים ועד שנת אחה"צ ואז שוב שעה- שעה וחצי עד ההשכבה לשנת הלילה. אז בדקי שאלו חלונות הערות שלפיהם את עובדת.

    אם בנך מתעורר מאוד עייף משנת הלילה הרדימי אותו על מנשא שהוא צמוד אלייך וכך תוכלי לנסות ולעזור לו לישון שנת בוקר ראשונה ,טובה וארוכה וזה אולי ייצב אותו ויעזור לו להתאפס... וכך שאר היום יהיה טוב יותר.

    לפני כל השכבה במהלך היום וודאי שהוא הולך לישון שבע ונקי.

    את שנות היום צריך לעשות בחדר חשוך ושקט יחסי. אל תשכיבי אותו לישון באמצע הבית , באור.. במהלך היום הורמון השינה ברמות אפסיות וצריך לעזור לגוף להפריש אותו באופן מלאכותי ולכן צריך לדאוג שהחדר יהיה חשוך.

    הקפידי ל"הוריד הילוך" לפני ההשכבה וברגע שאת מתחילה לראות שהוא מתעייף תאמרי לו שעוד מעט הולכים לישון והתחילי בהכנות לשינה.

    בגיל הזה צריך לעזור לתינוקות לישון בכל דרך אפשרית ולא צריך לדאוג שהתינוק לא נרדם באופן עצמאי.. כן צריך לגוון בעזרה, לא להרגיל רק לדרך הירדמות אחת. אפשר לעזור לו להירדם באמצעות הרדמה על הידיים / מנשא / עגלה ובימים טובים כדאי לנסות להרדימו במיטה שלו בעזרת מגע.

    בדקי שאת משכיבה אותו לישון את שנת הלילה לא בעייפות יתר וכך את יכולה למנוע יקיצות מרובות בלילה. לא ציינת כמה שעות הוא ישן בסה"כ בלילה.

    ציינת שהוא עייף במשך כל היום ובוכה ומתלונן- ממליצה לבדוק שהכל בסדר מבחינה בריאותית ושלא מציק לו משהו אחר.

    שיהיה בהצלחה ותהני מהבייבי :)
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה