מתי ציטוטק יכול להחליף למינריות? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום
    עברתי גרידא בשבוע ה18, עם החדרת למינריות ביום ובערב שלפני. הלימנריות היו גיהנום עבורי, ואני לא מוכנה בחיים לעבור את זה שוב.
    זה היה פשוט סבל בלתי אפשרי.
    רציתי לשאול אם יש חלופה ללימנריות, קראתי הודעות בפורומים שיש כאלה שנתנו להם כדורים בלבד לפני הגרידא ללא למינריות. לי לא הציעו אופציה כזו. רק נאמר לי שכדור ציטוטק הוא מיועד ל״לידה שקטה״ ולא לגרידה.
    אני קיבלתי 8 + 15 למינריות, וכדור אחד מתחת ללשון להרחבת צוואר הרחם.
    במידה ואין חלופה ללמינריות, האם אפשרי לקחת משהו שיעזור בכאבים של ההחדרה כגון כדור ואבן? הבנתי שהוא מרפה את השרירים ולכן אולי ההחדרה פחות תכאב.
    בכל אופן, אופטלגין נוזלי לא עזר לזה.

    אודה מאד לתשובה.
    אני ממש לא מוכנה להכנס להריון שוב מחשש שאם משהו יקרה אצטרך לעבור למינריות שוב.
    אני מעדיפה למות
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב

    2 האופציות של כדורים ושל למינריות הן אפשרויות, זה תלוי במדיניות בית החולים ובשבוע ההריון שבו את נמצאת - בחלק מבתי החולים משתמשים עדיין בלמינריות ובאחרים רק בכדורים (הנקראים ציטוטק). צריך לזכור שלא בכל בתי החולים עושים גרידה בשבוע 18.
    בשורה התחתונה, הכדורים כפי שקיבלת מתחת ללשון יכולים להיות תחליף ללמינריות.
    בכל מקרה, אני מאחל לך שבהריון הבא לא תצטרכי לא את זה ולא את זה ושההריון יהיה תקין.

    ד"ר הדר

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה