דימום-מישהי יכולה לתת תקווה להשרשה מניסיונה האישי? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הי בנות, זו פעם ראשונה שלי כאן.. ווסת אחרונה ב10/3. עוד לפני האיחור במחזור, כל השבועיים האחרונים ממש הרגשתי בהיריון, חשקים, בחילות, תפיסת שריר ברגל. השבוע הייתי צריכה לקבל ואז היו גם שלשולים, מיגרנה, חום 37.3 יום לפני המועד. כמה ימים לפני התאריך היה כתם בניגוב ממש בקטנה, פעם ביום אם בכלל וביום שהייתי צריכה לקבל אכן הופיעו בערב כאבים חזקים חזקים, בליווי דקירות וכאבים בגב התחתון ואז הופיע דימום. אבל הדימום לא היה חזק. וחיכיתי שיתגבר, הכאבים היו חזקים אבל הדימום היה אדום כמו מהול במים. יום למחרת שמתי טמפון כי חשבתי שיתגבר. היה דימום. לא חזק. ורק ליום. מאז אני עם מגן תחתון בלבד (זה היום השני של המחזור) . יש דימום אבל הוא עדיין באותו הצבע (בדרכ יש לי דימום חזק מלווה גם בקרישי דם.. סורי ????) והפעם הוא דליל ביחס לרגיל שלי. כל השבוע קיוויתי שזה היריון, ככ התפללתי שזה זה, נכנסתי לכל פורום אפשרי והאמנתי שהכל מעיד על השרשה. ואז הגיע הדימום ואיתו הכאב והאכזבה.. וזה ירד מהפרק אבל פתאם אני קולטת שאין לי כזה דימום ומחיפוש בגוגל עבור ״מחזור דליל וקצר״ אני חוזרת שוב ושוב למילה השרשה... מתחילה לחשוב שאני מאבדת את זה.. קניתי בדיקת היריון אבל אחרי שטמטמתי את עצמי כל השבוע (ואת אישי..) אני לא רוצה להתאכזב. בבקשה, מישהי יכולה לעזור לי מניסיונה האישי אם זה מוכר לה מניסיון?
1 תגובות
עמוד 1
  • באותו מצב שלך...??
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה