דמי לידה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום,
    אני בשבוע 23+5, אני נמצאת בחופשת מחלה בבית מעל 4 חודשים בעקבות תאונה שקרתה לי. תאונת עבודה שמוכרת ע"י ביטוח לאומי. אני עדיין לא יודעת האם אחזור לעבודה ומתי. באם לא אחזור או אחזור למשל חודש או חודשיים לפני הלידה כיצד יחושבו דמי הלידה שלי. האם יש איזה שהיא התחשבות מצד ביטוח לאומי?
    אשמח לתשובה בהקדם
    תודה ושבוע טוב!
    מורן
1 תגובות
עמוד 1
  • דמי הלידה מחושבים על פי ממוצע השכר ב-3 החודשים שקדמו ללידה או על פי ממוצע השכר ב-6 החודשים שקדמו ללידה, הגבוה מביניהם.
    במקרים מהסוג הזה ניתן לשלוח מכתב שסביר מדוע לא שולם שכר או שהוא נמוך, ולנסות לבקש שהמוסד לביטוח לאומי ייתחשב בכך בעת חישוב דמי הלידה.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה