עזרההההה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש


  • אני ובעלי צריכים להתחיל טיפולי IVF, שלחנו בקשה ללהתחיל את הטיפול בבי"ח וולפסון בחולון. הוועדה לא אישרה לנו,מהסיבה שהשירות ניתן באיכות טובה אצל הספקים שבהסדר, ונתנה לנו רשימה של בתי חולים הנמצאים במחוז שבו גרתי לפני נישואי (מחוז השרון. כיום גרה במרכז) אך איני מעוניינת להתחיל את הטיפולים שם ובכל זאת מעוניינת להתחיל בבי"ח וולפסון בחולון. מה ניתן לעשות ?? מישהו נתקל בבעיה כזאת?? אשמח מאוד לתשובה.
3 תגובות
עמוד 1
  • איך זה שאת עדיין רשומה במחוז השרון שלהם, אם התחתנת ועברת למרכז? אפשר להגיש ערעור לוועדת חריגים, ואם את בעלת ביטוח משלים, בדרך כלל נותנים לזה משקל מסוים.

  • כי לא עברתי קופ"ח נשארתי עדיין בזאת שלפני הנישואים..זה עד כדי כך בעייתי? קשה לי לעזוב את הרופאת משפחה שלי ??
    איך מגישים את הערעור? ומה אפשר לציין בו שיעזור לי שיקבלו אותו?
    יש לי פלטינום,במה זה יכול לעזור?
    תודה (:
  • אם הזמן לא משחק פה פקטור כרגע (תתייעצי על כך עם הרופא המטפל), ואת ממש נעולה על וולפסון, במקום להגיש ערר פשוט תעברי לקופה שיש לך במקום מגורייך. מאחלת לך שהטיפול הראשון יהיה גם האחרון, אבל יכול להיות שתצטרכי יותר ואז יהיה מלכתחילה נוח יותר להיות שייכת למחוז שמפנה לוולפסון, במקום כל פעם להגיש ערעור ולדרוש שיתנו לך לטפל בוולפסון. צלצלי למוקד הקופה לשאול מה הפרוצדורה למעבר סניף. אם היא פשוטה יחסית, ייתכן שזו הדרך שלך. כי סתם ככה לרצות לעבור הטיפול בוולפסון, זה לא משהו שוועדת ערר תיקח כשיקול לגיטימי. סה"כ, רק התחלת טיפולים ולכאורה כל בית חולים לעשות העבודה.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה