מרגישה שהייתי פזיזה או תמימה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום,
    אתמול עברתי תהליך הפלה עי ציטוטק נרתיקי של 800mcg.
    לפני הבדיקות אני בשבוע 6 פלוס 4.
    אתמול בבוקר היה לי כאב בלתי נסבל למשך 5 דקות עם זיעה מטורף וללא דימום, הרופאה שלי לא בארץ ולכן התקשרתי למוקד אחיות שאמרו לי ללכת תוך שעתיים לרופא פנוי וככה עשיתי. היא בדקה ואמרה שמדובר בהפלה נדחית.. ואמרה לי ללכת לעשות הפלה כמו כן אמרה שכן יש דימום ובאמת התחיל לי אחכ דימום קל
    מדובר מהריון ראשון שלי ואומנם תמיד תמיד אני חופרת באינטרנט לפני שאני עושה משהו אבל אתמול הייתי פזיזה ואכן הלכתי לבית חולים, הרופאה שלי לא בארץ עד 1.6 ולכן לא היה לי עם מי לדבר.
    הגעתי לבית חולים ורופאה גם עשתה בדיקה ואמרה שאין דופק (יש לציין שהיא היתה נראת מתמחה).
    עכשיו אחרי חפירה באינטרנט אני מבינה שלא מחייב שיהיה דופק בשבוע 6!!! ושאלתי אותם כמה פעמים בבית חולים והם אמרו שבשבוע 6 כבר יש דופק ושגם מעבר לזה זה נראה שההריון לא התפתח וזה נאמר לאחר שהם הבינו מהרופאה הפנויה שזה נראה שלא התפתח מהבדיקה הראשונה שעשיתי ב10.5.
    למה לא ביצעו לי בדיקת בטא? למה מיהרו לעשות לי והלחיצו אותי ולא אמרו לי לחזור אחרי כמה ימים??? למה???
    בנוסף מאוד מאוד מאוד סובלת מכאבי בטן בלתי נסבלים עכשיו ואין לי דימום רציני! ביום רביעי אני חוזרת לבדיקה בבית חולים וממש לא בא לי עוד כדור ????
    יש מצב שהיה פה רשלנות?? אוףףף!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה