התייעצות לגבי הריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • ערב טוב
    אני צריכה לקבל מחזור ב2.6 (המחזור אצלי סדיר מאוד ,ביום הראשון של המחזור יורד לי רק הפרשות חומות)
    כבר 4 ימים יש לי הפרשות חומות (טיפות) ואני לא מקבלת מחזור . עשיתי שתי בדיקות הריון ביתית של life ותשובה כנה והתוצאה קו חזק מימין(c) וקו חלש מאוד משמאל(T)
    האם אני בהריון? רופאת הנשים מגיעה רק עוד שבוע ואני לא יכולה להתאפקקק!
3 תגובות
עמוד 1
  • קו זה קו !!!
    ואם יש לך ספק או שתחכי כמה ימים ותעשי שוב בדיקה או תעשי בדיקת דם
    בהצלחה

    גולה
  • שבוע טוב,
    כבר שבוע שיש לי סימני הריון כמו: עייפות שלא נגמרת, למרות שאני ישנה ממש מוקדם וכבר בשש בערב ואם אני יכולה לפני אני כבר במיטה ועדיין קמה עייפה.., היה לי עצירות ואז שלשולים, החזה שלי נפוח ברמה שלא ידעתי בחיים וכואב מאוד ברמה שאני לא מצליחה לישון על הבטן , כל הגוף כואב לי במיוחד הירכיים הבטן והגב התחתון ממש מרגישה כאילו שאני במחזור שבוע שלם מבלי לדמם... ושלא נדבר על ההתפרצויות בכי שזורמות להן בלי שליטה ובלי סיבה, מלווה בגלי חום הזויים, בחילות וחוסר חשק לאכול... עשיתי 2 בדיקות הריון ושתיהן יצאו שליליות... בסוף השבוע- כלומר שבת קיבלתי מחזור מוקדם מהתאריך הצפוי שאינו רגיל.. מין דימום ברור של מחזור-אדום, אבל משחתי ובכמויות קטנות לעומת מה שאני מרגישה...-מה עליי לעשות?? אני מתחרפנת!!!
  • היי באותה סיטואציה עכשיו , מה קורה איתך בסוף?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה