היי אני מנסה להקלט להריון רביעי
אני בת 42 בקרוב
משום מה מאוד קשה לי להקלט להריון וזה 5 חודש אני מנסה .
6 ימים לפני המחזור ערב חג שבועות היו לי כאבים חזקים של מחזור והיתה לי הפרשה חומה
הכאב נמשך עד הערב.
ההיתי אמורה לקבל מחזור 4.6.17 והמחזור לא הגיע
כל כך התרגשתי חשבתי שאני בהריון
ההיתי בטוחה שאני בהריון.
אתמול אחר הצהרים פתאום הופיע המחזור הפרשות קלות
והיום הוא חזק יותר
מה שכן יש לי כאבים חזקים ברחם ואני מרגישה שאני רוצה ללכת לשירותי ושיש לי פיפי
אבל זה תחושה של בטן נפוחה מאוד וברור שאין לי בכלל כמות כזו של פיפי.
לפני שעה הרגשתי כאב חד מאוד בצד ימין
האם מישהו מכיר תופעות אלו?
האם יכול להיות שאני כן בהריון?
כדי לי ללכת בכל זאת לבדוק עם בדיקה ביתית
אני כל כך רוצה את ההריון ומאכזב אותי כל פעם מחדש שזה לא מגיע
