המטומה בגודל 70/44 מ"מ. לא עובר לי... מה יהיה? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלם וברכה! אני בהריון, שבוע 14. הריון שלישי ( 2 לידות רגילות במועד. ברוך השם)
    לפני חודש התחלתי להרגיש כאבים מאוד חזקים בבטן ואף התחיל לי דימום שהמשיך 3 ימים. הלכתי ישר למיון והרופא אמר שזה כנראה התקצרות צוואר הרחם, ובמידה והכאב ממשיך ללכת למעקב חוזר. לאחר 3 ימים של מנוחה בלי לזוז וכאבים חזקים הלכתי שוב למיון, שם בדקו אותי ואמרו שהכל נראה להם תקין.
    לאחר שבוע הלכתי למרפאה לבדוק שוב ממה נובע הכאב, שם מצאו לי המטומה (שמסתבר שראו אותה באולטרסאונד בתחילת ההריון אבל לא הרופא לא קלט את זה משום מה) עכשיו היא גדלה לגודל של 70 / 44 מ"מ. היום (שכבר 3 שבועות אני לא מדממת רק כאבים מדי פעם) בבוקר התחלתי שוב לדמם. בתחילה היה גוון חום כהה שנהפך לאדמומי יותר עד שהפסיק. הכאבים ישנם.
    מקודם הלכתי למרפאה והכניסו אותי לאולטרסאונד ולרופא. ההמטומה לא השתנה, והשליה נהפכה למיקום: דופן אחורי תאור: פתח.
    מה זה אומר? אולי זאת הסיבה לכאבים? הרופא לא הסביר לי אלא נתן לי נרות וגינאליות בשם: אנטומטרין. ראיתי שכתוב שמותר לקחת אותם לא יאוחר משבוע 12.. אני בשבוע 14.
    מה לעשות??? יש מקור לדאגה? מה ניתן לעשות בשלב זה? אני מודאגת האם ההמטומה בגודל כזה מסוכנת לי ולעובר?
    אשמח לשמוע מכם. תודה רבה מראש!
3 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב

    ההמטומה גדולה ואכן מטרידה, אבל העובדה שלא ממשיכה לגדול ושאת כבר בשבוע 14 היא סימן טוב. כדאי ומותר לקחת את האנדומטרין שהרופא שלך נתן לך

    ד"ר הדר

  • תודה רבה על התגובה!
    אשמח אם תוכל להבהיר לי לגבי השליית פתח- אחורי.
    לא קיבלתי הנחיות כלל, מה עלי לעשות ומתי על לבוא להיבדק.
    אגב, אני עדיין ממשיכה בדימומים בגוון חום/שחור ללא הפסקה.
    אשמח לכל מידע בעניין. ממש תודה!
  • שלום רב

    בשלב זה אין מה לעשות בעניין השלייה, היא תלך ותתרחק מהפתח ככל שההריון יתקדם. אין מה לעקוב אחרי זה בשלב זה, לוקח זמן עד שהיא עולה וכך גם לוקח זמן עד שההמטומה נעלמת.

    ד"ר הדר

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה