שלשולים שבוע 29 - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • ד"ר שלום רב,

    אני נמצאת בשבוע 29 + 3 להריון. מזה 3 וחצי שבועות אני משלשלת בכל יום. בהתחלה השלשולים היו 3-4 פעמים ביום, לאחר מכן פעם ביום ועכשיו בין פעמיים לשלוש ביום. כשזה רק התחיל, הלכתי אל רופאת הנשים שלי להתייעצות ולבדיקת אולטרסאונד לראות שהכל תקין, בבדיקה הכל היה תקין.
    לטענתה, כנראה מדובר בוירוס, המליצה לי לקחת כדור אחד של סטופיט, ועוד אחד כעבור 4 שעות ובמידה ולא עובר - לגשת לרופא משפחה ולבצע בדיקת צואה. אכן, הבעיה לא נפתרה. רופא משפחה שלח אותי לבצע כמה בדיקות דם ובדיקת צואה. בדיקת הצואה יצאה תקינה ושלילית.
    (הבדיקות שבוצעו : Campylobacter,Shigella/Salmonella)
    העצה היחידה שהמליץ רופא המשפחה זה לנוח הרבה ולשתות מים. אני כבר כמעט חודש סובלת מכך ומאד מודאגת. הפסקתי עם מוצרי חלב, הפחתתי גלוטן - רק כדי לבדוק האם הצרות משם, אך המצב זהה.
    מה ניתן לעשות? מדוע המצב ככה?

    תודה רבה ובברכה.
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב

    איני חושב שמדובר בוירוס או משהו דומה. יש סיבות שונות שאפשר לחשוב עליהם (ואין זה המקום לפרט). בכל מקרה נדרש ברור מעמיק יותר מבחינת בדיקות דם והתייעצות עם רופא גסטרו'.

    ד"ר הדר
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה