חלבון גבוה בשתן - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום, אני בשבוע 28 להריון.
    לפני כשבוע, בעת בדיקה שגרתית אצל אחות מעקב הריון יצא חלבון גבוה הסטיק (3+).
    רופאת הנשים הפנתה אותי לבדיקת שתן ותרבית (יצאה שלילית ) החלבון שוב יצא גבוה- 50 כאשר הטווח 1-30. לאחר מכן ביעצתי איסוף שתן 24 שעות.
    יצא 196 כאשר הטווח 1-150. כמות השתן 2650 מ"ל. יש לציין כי לאורך כל ההריון יצאו תוצאות חריגות של חלבון בשתן בבדיקת שתן רגילה (3 פעמים 50 ).
    לפני כשבועיים ביצעתי העמסת סוכר 100 לאחר שבהריון קודם היתה סכרת הריון. התוצאה יצאה שלילית כלומר אין סכרת הריון.
    פרט לכך, אני סובלת מתת פעילות של בלוטת התריס ומאוזנת על ידי יוטירוקס ובמעקב אחת לחודש בבדיקות דם.
    שאלתי היא מה עשויה להיות משמעות החלבון הגבוה בשתן כאשר מדדי לחץ דם (פעמיים בשבוע ) תקינים לחלוטין, אין בצקות ותחושה כללית טובה.
    יש לציין כי לאורך כל ההריון כל הבדיקות כולל מי שפיר וצ'יפ שעשיתי מרצוני וללא אינדיקציה יצאו תקינים לחלוטין. בבדיקת הערכת משקל בשבוע 27 העובר מתפתח בהתאם לגיל ההריון ובכל זאת, אני די מודאגת.
    אודה להתייחסותך.
    בברכה.
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב

    הטווח התקין לחלבון בשתן בזמן הריון הוא עד 300 מ"ג ליממה. כך שזה תקין אצלך.

    ד"ר הדר
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה