הפסקת תסמינים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לכולם
    קוראת את השאלו והתשובות של כולם וחייבת גם סיוע מקצועי (או נפשי)
    אני בשבוע כלום.. 5+2 הייתי אצל הרופא השבוע לאשר שאני בהריון.
    קבענו לשבוע הבא לשמוע דופק.
    בשלושה ימים האחרונים יש לי סחרחורות ובעיות נשימה בלילה (אני קמה בבוקר עם סחרחורת שנמשכת כל היום ויובל תמידי בפה)
    אבל משום מה העייפות שהייתה לי בשלושה ימים האחרונים והכאבים בחזה פשוט פסקו.
    אני לא רוצה להיות חרדתית בעיקר לאור העובדה שההריון הראשון נגמר בהפלה (גרידה שהסתבכה , זיהום ואז היסטרוסקופיה ולאחר חודשיים הפלה נוספת טבעית)

    אז מה אתן אומרות, הפסקת תסמינים של שלושה ועם זאת בעיות נשימה בשינה וסחרחורות זה משהו שצריך להדאיג אותי או לנשום עמוק ולחכות עד לאולטרסאונד הראשון ביום שני הקרוב?

    יום חמישי היום, זאת אומרת שסופש זה רק מיון...

    תודה על הכל :)
1 תגובות
עמוד 1
  • היי
    אני יכולה לומר לך שאני בשבוע 8 כשבאולטרסאונד ראו בינתיים שק הריון + חלמון + קוטב עוברי שמתאים לשבוע 6+2 ועדיין לא נצפה דופק. עד כה היו לי בעיקר בחילות ושינה מרובה. ופתאום ביומיים האחרונים כלום! אז אני אוכלת סרטים זה כן אבל מצד שני קראתי מלא ובאמצ במלא פעמים קורה שפשוט הסימנים האלה הולכים ובאים ואין להם שום קשר לתקינות ההריון. אז את יכולה לנשום! ובעזרת השם הכל יהיה בסדר
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה