כאבי ראש ומצב פיזי חלש - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום רב, אני בשבוע 7+4 הריון שני
    חשוב לציין שאיני מכירה תופעות של הריון מכיוון שההריון ראשון לא חוויתי שום תופעות ההריון ,

    הרגשה כללית לא טובה כלל,מלווה בגלי חום,עייפות שלא מאפשרת לי לתפקד בכלל, בחילות רצופות מהבוקר עד הערב והלילה,וככה חוזר חליחה... הרגשה של חולי.. כאבי ראש שלא פוסקים כבר המה ימים רצופים... (לקחתי אקמול פעם אחת של 500מל) ולא עזר לכח לא מיסיתי לגחת תכשירים אחרים.... יס לי תינוק בן דנה וחודשיים אז גם לישון לילה רצוף לא יכולה... האם תופעות אלו הם רגילות ואמורות להיות? בעבר סבלתי ממגרנות שחוץ מפעם אחת בהריון היה לי התכף כאבים ומשם לא חזרו הכאבים כלל.... מה ניתן לעשות? איזה משכח כאבים אני יכולה לרחת מבלי לפגוע בעובר...
    אשמח לתשובה תודה רבה מראש
    בברכה,
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב

    חלק מהתופעות קשורות להריון, אך יכולות להיות עוד סיבות, בוודאי לאור החומרה כפי שאת מתארת. יש פתרונות אבל חשוב שתבדקי על ידי הרופא שלך.

    ד"ר הדר
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה