הפלה טבעית בשבוע מוקדם - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לכולם.
    ביום חמישי לאחר איחור ווסת של שבועיים כמעט ודימום מוזר שהופיעה לי ורק הלך והחמיר התברר לי שהיתי בהיריון והוא נפל....
    אני רק הפסקתי עם לקיחת גלולות כדיי לתת לגופי לנוח קצת והינו כל כך זהירים .... כל החודש חוויתי שינוי מצבי רוח ונשירת שיער בידיוק כמו בהיריון הראשון ולא נפל לי אסימון שאני בהיריון.... בחודש הזה חוויתי סטרס מטורף עד כדאי כך שארזתי דברים והתחלתי להעביר ולסחוב מזוודות כדאי לעבור להורי עם בני.... נתלתי אנטיביוטיקה כי היתה לי דלקת בדרכי השתן .... עישנתי... עשיתי כל מה שהיה אסור .... אם רק היתי יודעת היתי מתנהלת לגמריי אחרת.
    לאחר בדיקת דם הבטא ירדה ל 2 ... שק היריון לא נצפה . משמח אותי רק דבר 1 שנקלטתי לאחר שאמרו לי מספר פעמים שבעיות שהיו לי לאחר ניתוח קייסרי יכולים להביא לבעיות פוריות ...
    אני שבורה לגמריי לא יודעת איך מתמודדים. מאשימה את עצמי כל כך ... יודעת שזה לא היה בזמן הנכון אבל כל כך קשה להתמודד עם המחשבה שהיה יכול להיות לנו עוד ילד .....
    תשמרו על אצמכם
1 תגובות
עמוד 1
  • גם לי זה קרה אפילו כבר היה דופק.... זה בסדר להרגיש עצובה. אחרי חודשיים נכנסתי להריון שוב ועכשיו יש לי תינוקת מקסימה. אם את רוצה תינוק עדיף להתכונן ולשתות חומצה פולית לפני. הכל לטובה! זה עשה לך חשק ועכשיו תרצי את התינוק שלך עוד יותר כשתיכנסי להריון. ילד אחרי אובדן זה אושר כפול.
    בהצלחה!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה