לבנות ששוקלות הפלה בציטוטק - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי לכולן... לצערי מגיעה לפורום הזה בתקווה שזו הפעם היחידה ואחרונה?? עברתי לפני שבוע וחצי הפלה בציטוטק לאחר היריון שלא התפתח משבוע 6... התלבטתי המון אם לבצע את ההפלה עם כדורים או גרידה... מסיפורי הזוועות שקראתי בפורומים על ציטוטק נטיתי מאוד לכיוון גרידה... בעלי התנגד בתוקף לגרידה ופחד מאוד מההליך הפולשני והתעקש שאנסה את הכדורים... לאור ההפחדות הרבות שקראתי בפורומים על הציטוטק היססתי המון ובלב לא שלם הסכמתי איתו שאנסה... הרופא הכניס 4 כדורים וגינלית ולאחר חצי שעה שוחררתי הביתה... דמיינתי איך אני הולכת
    לסבול , לדמם ולכאוב במשך שבועיים וכל הנסיעה לא דיברתי עם בעלי שהתעקש איתי על זה... חייבת לציין שהופתעתי לטובה מהכדורים!! ההפלה היתה קלה, פשוטה, עם מינימום כאבים ודימומים!!!!!!!!!! ההפך הגמור מכל מה שקראתי בפורומים השונים! היו לי מחזורים יותר קשים מההפלה הזו... היום הלכתי לרופא לביקורת והוא ראה שההפלה הושלמה ושהרחם נקי... הבטחתי לעצמי שאני חייבת לרשום כאן משהו למקרה ועוד מישהי נמצאת במצב שהיא מתלבטת וחוששת ממה שהיא קוראת באתרים השונים! הבנתי שהכנסת הכדורים וגנילית הופכת את ההפלה לקלה ופשוטה יותר שכן החומר משתחרר יותר לאט ולכן תופעות הלוואי קטנות בהרבה מלקיחת כדורים דרך הפה! בקיצר בנות- שלא נדע לעולם אבל אם מישהי צריכה לעבור את זה... ממליצה על ציטוטק בחום!!
1 תגובות
עמוד 1
  • איך היתה ההחדרה של הציטוטק? האם זה כאב?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה