עזרה הזרעה ומורפולוגיה נמוכה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות,
    אחרי שנה וחודשיים של ניסיונות בעלי ואני התחלנו בטיפולי פוריות. בבדיקה של בעלי מורפולוגיה 1% אבל ריכוז ותנועתיות טובה. הרופא שלי נתן לי איקוקלמין וזריקת אוביטרול ועברנו הזרעה ביום שלישי האחרון.
    יש כאן מישהי שעברה תהליך דומה ונקלטה? אפשר להיקלט עם מורפולוגיה 1%?
4 תגובות
עמוד 1
  • הי! שנה טובה וברוכה הבאה לשהות קצרה

    אנחנו התחלנו בטיפולים בעקבות ליקויי זרע של בעלי, דומים מאוד לאלה של אישך. בגלל הגיל שלנו, שלחו אותנו ישר ל IVF. טרם התבשרנו (בין היתר כי הסתבר במהלכם שגם המצב אצלי לא וואוו), אבל האורולוג הבכיר שהלכנו אליו לדעה שנייה, אמר לנו שחבר'ה כמו בעלי, שהזרע שלהם עובר מיקרומניפולציה במסגרת הטיפולים, מביאים ילדים בשקיות (זה אחרי שהמומחה הראשון, טען שאם הוא לא יעבור ניתוח שהמציא, רק מלמעלה יעזרו לו).

    מניחה שאתם צעירים יותר, ולכן התחלתם בהזרעות. וגם בגלל הערכים של הזרע, חושבים שדי בהן. זה יופי (למרות ש IVF זה גם לא סוף העולם).

    שרון
  • תודה רבה! שנה טובה ובשורות טובות אמן
  • היי,
    אני ובעלי צריכים לעבור טיפולי IVF כי יש לו תסמונת קלייפלנטר (שזה פוגע בפוריות) ויש לו מיעוט זרע.
    אני מחכה למחזור כדי להתחיל עם הזריקות.. אני מאוד מפחדת גם מהזריקות, גם מהשאיבה וגם מחוסר הבצלחה...
  • האם זכיתם לחדשות טובות מאז ברוך השם?
    ואם כן מה היה התהליך?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה