השרשה או מחזור - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הייי חדשה פה נעים מאוד
    אני אמורה לקבל עוד 7 ימים לא זיהיתי ביוץ.
    היום הייתי בשירותים ראיתי בניגוב דם וזהו אחכ שעתיים שוב בשירותים אין כלום ואחכ שוב יהיה אבל רק בניגוד ממש דם טרי כמו נקודות עם הפרשה שקופה ..
    חודש שעבר המחזור הקדים ב7 ימים והמשיך בערך 14 יום . הייתי אצל הרופא הוא אמר שיש לי ציסטה זה באמת קשור לזה או שזה השרשה אמן
3 תגובות
עמוד 1
  • שלום שיר,
    זה עדיין קצת מוקדם לדעת מהו בדיוק הדימום- השרשה או משהו אחר...
    אם המחזור עוד לא מגיע בינתיים, תחכי ליום בו את צריכה לקבל ולכי לעשות בדיקת הריון- בדיקת דם. ככה תדעי בטוח
    לדעתי, אם זה לא הריון והחוסר- סדירות הזו נמשכת, לכי להתייעץ עם הרופא \ לטפל בציסטה, מה שצריך.

    איושקה
  • היי , הפסקתי גלולות אחרי 5 שנים בניסיון להיכנס להריון , בחודש שעבר היה לי מחסור של 3 ימים והחודש יש לי דימום קליל שהתחיל היום( כשבוע לפני מועד המחזור שלי שבדרך כלל סדיר ) כנקודה בערך בפד ומעט בניגוב ואתמול היתה לי הפרשה לבנה קצת , יש לי ריח רע מהשתן וכאבים בבטן התחתונה , לא נעים אבל גם גזים , חשק לאכול מלוח ומתוק ואני לא יודעת אם אני מדמיינת אבל אני יותר מריחה דברים . אני מפחדת לעשות את הבדיקה מחר ולגלות שזה מחזור ומצד שני אני מפחדת גם לחשוב שאני מאבדת את שפיותי בגלל דמיונות על תסמיני הריון . האם יתכן שאני בהריון או המחזור סתם הקדים לי בשבוע ???
  • שלום מלי,
    עניתי לך בפורום השני ששאלת

    איושקה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה