שבורה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אז ככה בנות
    פעם ראשונה שאני כותבת כאן. אני שבורה ומרוסקת לאחר בדיקת בטא שיצאה שלילית. לאחר שאיבה מספר 14 אני שבורה ומרוסקת. לא מצליחה לאסוף עצמי. בוכה בלי הפסקה. לא מצליחה לישון כבר 3 לילות, לא יודעת איך אצליח לקום וללכת לעבודה. ממוטטת ובכלל תוהה אם שווה להמשיך. מנגד אני מסתכלת על הנסיך שיש לי ואומרת שבשבילו הכל שווה. בוכה בלי הפסקה
2 תגובות
עמוד 1
  • היי יקירה תהיי חזקה ותגידי תודה לבורא עולם שיש לך אוצר בבית...
    אני אמורה לעבור שאיבה שלילית.אני בת.32 ללא בעיות... אין לנו ילדים... ואני אחרי הריון שכשל... לוקחת הכל בפרופוציה ככ חשוב לחושב חיובי!
    שולחת לך חיזוקים ובעה שתתעברי מהר
  • יקרה, המצב שלי קצת שונה, אך הכמיהה הזו לילד כה גדולה, והאכזבה כשזה לא מצליח היא מובנת...
    תחשבי על הילד שלך, איך הרגשת כשנודע לך שאת בהריון ממנו? ודאי זרחת מאושר. נסי להטמיע את אותה הרגשה עכשיו ובכלל, בכל זריקה, בכל טיפול, ממש תתחברי לתחושה ההיא. תראי שזה יבוא בלי נדר, בזמן שלו או שלה. מה ששלך - שלך!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה