צריכה עזרה, תהליך של טיפולי פוריות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אוקיי אז אומנם אני חדשה פה אבל קוראת הרבה ועוקבת, יש לי בעיה שאני פשוט לא מבייצת אז ידעתי מהתחלה שיהיה לי בעיה להיכנס להריון. הלכתי לרופא פריון והתחלתי איקקלומין סבב ראשון כדור אחד, ואין תגובה. סבב שני שתי כדורים, ואין תגובה, אמר שכדי לעשות צילום רחם ולהתחיל זריקות. עשיתי צילום רחם אבל תל השומר שולחים תשובות בדואר ולוקח זמן לתשובות להגיע אז בנתיים נתן לי עוד סבב של איקקלומין 3 כדורים ליום ומחר מתחילה מעקב זקיקים, אני מרגישה שהכדורים לא משפיעים, אבל מפחדת עוד יותר שיכל להיות מצב שגם זריקות לא משפיעות, חייבת לשאול אם יש דבר כזה שזריקות הורמונים לא ישפיעו? ואם מישהי גם חוותה את זה? אוף התהליך הזה מתסכל שלא יודעים מה יהיה בסוף.
2 תגובות
עמוד 1
  • אל תמהרי כל כך להתייאש חמודתי. צילום רחם, עשוי לעזור לרופאים לטפל בך. מה גם, שהורמונים זה משהו אחר לגמרי מכדורים. אל תכניסי לעצמך לראש דברים. עכשיו את בבירור רפואי, התמקדי בו. עצם העובדה שהרופאים התחילו אתך עם כדורים, אומרים שיש תקווה. וגם אם תעברי ל IVF, זה לא סוף העולם, כי יוצאים ממנו המון דברים טובים.

    בהצלחה ובידיים מלאות בע"ה במהרה.
  • מה שמרגיע אותי זה שאכן הבעיה ניתנת לטיפול אני בסך הכל צריכה תמיכה לביוץ, הטכנאי המליץ לי לחזור לרופא כי בדרך כלל אחריי 5 ימים של נטילת איקקלומין צריך להיות זקיק מוביל, המליץ לי לחזור לרופא ולהתחיל תמיכה של זריקות שלא נפספס את החודש, גם הרירית נהייתה דקה מאוד בגלל האיקקלומין 3.2, מקווה שהחודש יהיה מוצלח. תודה רבה לך על התשובה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה