לאחר החזרת עוברים, הפריה ראשונה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות. אני די בלחץ.. אני יודעת שהמצב הזה מאוד מוכר פה לכל אחת ואחת. עברנו פעם ראשונה הפריה חוץ גופית לאחר טיפולי פוריות אחרים שלא הצליחו. העוברים הוחזרו לפני שבוע ואני במתח.. מחשבות ופחד לעו
2 תגובות
עמוד 1
  • נשלח לפני שסיימתי)) בגדול אני די דואגת בהקשר לתוצאות משום שבטיפול ההזרעה האחרון שעברנו היה לי הריון כימי שהופסק עם בוא המחזור החודשי.. למורות שלא היה תקין, עדיין היו לי סימנים מעודדים כמו סחרחורות בבקרים, רגישות לריחות כשהייתי כשבוע לאחר הביוץ. אבל עכשיו אני לא מרגישה שום דבר מאלו..(( גם לא בחילות. חוץ מכאבי בטן שמזכירים כאבי מחזור, נפיחות והמון גזים.. שום דבר שיכול לתת תקווה
  • חמודתי, זה לא אומר דבר. את על הורמונים וגם לקחת מבייץ אוביטרל. כל הזריקות, מכילות חומרים שגורמים לתופעות גם של מחזור וגם של הריון. המתח מובן ומוכר, בייחוד בפעם הראשונה. אין לי טיפ לתת לך, חוץ מזה שתנסי להיות עסוקה כמיטב יכולתך, תעשי המון כיף ותבלי ותתעלמי מכל מיני תופעות גופניות, שאת חווה. הן לא אומרות דבר. רק בדיקת הבטא תתן תוצאה כנה ובע"ה שתהא חיובית.

    את צעירה, בת 28 לפי הבנתי. תחליטי שלא משנה מה, יהיה בסדר. כי יודעים מה הבעיה, מטפלים
    ול IVF אחוזי הצלחה גבוהים, גם אם לא בטיפול הראשון.

    מאחלת לך ידיים מלאות בקרוב, בע"ה.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה