עצובה ומבולבלת - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי,
    אני חדשה בנושא אבל הייתי חייבת עזרה ואין עם מי לדבר כל כך.
    אני נשואה כבר 7 חודשים ולפני הנישואים בערך 3 חודשים הפסקתי לקחת גלולות.
    אנחנו מנסים דיי הרבה זמן בערך 8 חודשים.. ניסינו יום כן יום לא, ניסינו כל החודש רצוף, טסנו לחודש להירגע לא חשבנו על כלום ועדיין קיבלתי מחזור.

    רציתי לדעת אם יש פה מישהי שעברה משהו דומה או יכולה להמליץ על משהו שיכול לעזור?:(
    הרופא אפילו לא מתעניין בזה כי לא עברה שנה..
4 תגובות
עמוד 1
  • אני ידעתי מהתחלה שיש לי בעיה כי הווסת שלי מגיע רק בכוחות כדורים, שהגעתי לרופא פשוט אמרתי שאני נשואה שנה אז הוא ישר שלח את בעלי לבדיקה שברוך ה יצאה תקינה ונתן לי כדורים. הייתי מציע לך להשתמש בנתיים בבדיקות ביוץ ביתיות לראות עם את מבייצת ומתי, ולנסות ללכת לרופא פיריון ולא נשים להגיד שאתם מנסים שנה ולא הולך הריי לא באמת הוא יבקש מימך עכשיו תעודת נישואים או כתובה. אני מאמינה שהוא ישלח את בעלך לבדיקה קודם ואותך לבדיקות דם לראות שהכל תקין. מאחלת לך שעוד החודש תישמעי בשורה משמחת וחא תצטרכי להגיע לרופא ?
  • במקרה הפרטי שלנו, ניסינו במשך חודשיים ולא נכנסתי להריון, הייתי שבורה ממש והבנתי שאני צריכה ללמוד את הנושא.... ממש רצינו ילד, בדיוק התחתנו והיינו בני 30. מה שעשיתי היה לקרוא על ביוץ הרבה ופתאום הבנתי שאני צריכה לחפש את הביוץ, יש הרבה אופציות: חום הגוף, בדיקות ביוץ, הפרשות.... החלטתי לחפש את ההפרשות המיוחדות ביום של הביוץ ופשוט גיליתי שיש לי ביוץ מוקדם. ממש מוקדם (בסוף התברר שגם לאמא שלי היה ככה), מיד נכנסתי להריון (כשבוע לאחר הווסת) ועכשיו אני בהריון שני באותו האופן, נכנסנו מיד על הפעם הראשונה תודה לאל. איני אומרת שזה המקרה אצלך אבל רציתי לשתף את הסיפור שלי רק כדי להראות שלפעמים הדרך היא ממש קלה וקצרה, פשוט לחפש את המידע ואולי גם אצלך זה משהו פעוט... אמן ואמן
  • לכי לרופא נשים ותדרשי פרופיל הורמונאלי! יש מצב שאת לא פוגעת מתי הביוץ שלך. אולי את מבייצת במחזור או מאוד סמוך. תגידי לרופא שבבדיקות הביוץ הביתיות אין חיווי ואת לא יודעת מתי את מבייצת.
  • ממליצה לך להתחיל טיפול ברפואה סינית שמאזנת את הגוף ועוזרת מאוד לפוריות,כמו כן המטפלת תוכל להנחות אותך בזיהוי הימים הפוריים ולחזק את הגוף לפני הביוץ כך שההריון יקלט. בשורות טובות
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה