לא מצליחים להכנס להריון ?? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות,
    אני בת 28 וחצי, בעלי ואני המון זמן ביחד ודחינו את הכניסה להריון בגלל כל מיני שטויות (רצון לסיים תארים וכדומה לפני) אך אנחנו מוכנים לזה כבר שנים, אפשר להגיד שאנחנו כבר ארבע שנים מינימום מאמינים שזה עוד שניה קורה. אנחנו מאוד אוהבים ילדים וממש רוצים את זה הרבה זמן. בפועל, התחלנו לנסות לפני חצי שנה וזה פשוט לא נקלט.
    אני עושה חום השחר והמחזור מגיע כל 30 יום, מאמינה שהזמנים בסדר והכל נעשה נכון. הדבר היחיד שאולי לא בסדר הוא שבחמישה החודשים הראשונים השתמשנו בג׳ל סיכה שלאחר מכן הבנתי שהוא מוריד את הסיכוי.
    עכשיו הפסקנו להשתמש בו ואפילו שיפרנו את התזונה (גם ככה אנחנו אוכלים די בריא) ועדיין לא מצליח ואני פשוט לא מבינה מה אני עושה לא טוב.
    החודש נתחיל בבדיקות ואולי גם דיקור...
    אני פשוט רוצה את זה כל כך הרבה זמן, דחיתי ודחיתי ועכשיו כולן מסביבי נכנסנות להריון ולנו זה לא קורה (שלא נדבר על השאלות מהסביבה ״מתי את? מתי את??״ או יותר גרוע ״כבר התחלתם לנסות??״).
    במהלך החודש אנחנו לא בלחץ, אפילו די מעודדים וחיוביים אבל כשמגיע מחזור מגיעה האכזבה ואיתה הלחץ וחוזר חלילה רק שהפעם כבר קשה לחזור להיות חיוביים.
    המעגל הזה של הציפיה אכזבה שובר אותי. סתם רציתי לשתף, זה כבר עשה לי טוב..
    אשמח למילות החמות והברכות שלכן כולן פה מקסימות!! (אני עוקבת אחרי הפורום).
    בהצלחה לכל מי שמנסה!
4 תגובות
עמוד 1
  • סליחה שזה כתב לי סימני שאלה בכותרת שמתי אימוג׳י וזה הפך את זה לסימני שאלה!
  • היי.
    למרות שאת בטוחה בימי הביוץ ממליצה לך בחום לערוך פרופיל הורמנולי דרך רופא הנשים יש מצב שאת הולכת להיות מופתעת... אחרי שאני עשיתי נקלטתי על הפעם הראשונה.
  • היי.
    למרות שאת בטוחה בימי הביוץ ממליצה לך בחום לערוך פרופיל הורמנולי דרך רופא הנשים יש מצב שאת הולכת להיות מופתעת... אחרי שאני עשיתי נקלטתי על הפעם הראשונה.
  • היי.. תודה רבה על התגובה! אני באמת הולכת בחודש הבא לעשות.. אבל איך הפרופיל ההורמנלי עוזר להבין מתי הביוץ?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה