תחילת היריון - שאלה חשובה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • כרגע בשבוע שש פלוס ארבע.. זהו היריון שלישי אחרי היריון אחד של הפלה נדחית בשבוע 8 והפסקת היריון בשבוע 20 עקב מומים.. בשני ההריונות הקודמים היו לי לאורך כל השבועות הראשונים התכווצויות בבטן התחתונה שגויות לכאבי מחזור כנראה מהתרחבות הרחם.. בנוסף היו בחילות ובהיריון השני גם הקאות.. כרגע אין לי כלום למעט חוסר תיאבון ולפעמים בחילה מאוכל ספציפי.. אין לי בכלל כאבי בטן ואני ממש מוטרדת מזה, הייתי מצפה שעד עכשיו יהיו כאבים כי זה השבועות שהרחם גודל בתוך האגן.. אולטרסאונד ראשון רק ביום חמישי הבא.. קרה למישהי גם מצב כזה והיה היריון תקין?
1 תגובות
עמוד 1
  • היי.
    כאחת שעברה 4 לידות אני יכולה לומר לך שכל הריון היה שונה.
    זה מאוד אינדיבדואלי מה שכל אחת חווה אבל לשאלתך זה בסדר מה שאת חשה או לא חשה.
    בהצלחה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה