הזרעה ובדיקה שלילית - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש

  • היי בנות, החלטתי שאני צריכה קצת תמיכה מכאלו שעברו או עוברות את התהליך.
    אני ובעלי מנסים להרות שנים ללא הצלחה, התחלנו החודש בתהליכי הזרעה ב23.01 עשינו הזרעה וזריקת אוביטרול יום לפני. היום בבוקר עשיתי בדיקה ביתית (לא מצליחה להחזיק את עצמי לא לעשות זאת) הבדיקה יצא שלילית ואני שוב מתבאסת!
    אולי עדיין מוקדם או פשוט כרגיל אין הריון. עד היום כל הבדיקות הביתיות שעשיתי היו נכונות.
    ?מתי כדאי לבצע בדיקת דם? או שפשוט להמתין למחזור
1 תגובות
עמוד 1
  • היי יקרה.
    גם אני עשיתי הזרעה כמה פעמים.פעם אחרונה לפני חודשיים, זה תהליך קשה ממש וכל הכבוד לך. באותו חודש איחר לי המחזור בשבועיים בבדיקה יצא שלילי וגם בבדיקות דם, לא מצאו סיבה למה לא מגיע.וסתם התבאסתי מכל הבדיקות שיצאו שלילי אחת אחרי השניה.
    לא האמנתי בהזרעה אף פעם..הרופאה שלי אמרה לי שהקופה לא מאשרת הפרייה בלי 3 הזרעות קודם אז עשיתי את זה רק כדי להתקדם...
    מה שרציתי לאמר לך בכל הסיפור הזה ש...טעיתי.
    בחודש האחרון עשינו הזרעה תוך כדי טירוף של העברת דירה כי בעלי לא ויתר.שוב המחזור איחר אבל הפעם הבדיקה יצאה חיובית!
    אז זה עובד! אל תתייאשי! ו...אל תעשי סתם בדיקות מאמי..חבל ..תשמרי על עצמך...האכזבות האלה הורגות את הנשמה...לא?אם הבדיקה יצאה שלילי אז זה כנראה שלילי אל תפתחי סתם ציפיות ...את לא תחזיקי ככה.אל תעשי סתם בדיקות.תעשי מה שאת צריכה ותחכי למחזור שהלואי שלא יגיע אם יאחר לך בכמה ימים אז תבדקי...ואז זה יהיה בטוח ותוכלי לשמוח באמת בלי ספיקות.
    ואגב,הזרעה עושים ביום ביוץ ככה שמחזור מאחר ביום זה ודאי הריון.
    אל תדאגי שתהיי בהריון את תדעי...
    ועוד משהו, המליצו לי תמיד לעבור למושב גם :" משנה מקום משנה מזל" וגם השלווה והרוגע שבו.אני לא מאמינה בשטויות האלה אבל ניסיתי...באותו חודש נכנסתי.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה