ביקור חוזר אצל רופא פרטי 1200 ש"ח - זה הגיוני? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לכולם,
    מקווה שתעזרו לי להבין משהו בתהליך של הרעיה חוץ גופנית...
    אנחנו מנסים להיכנס להיריון כבר מעל שנה ללא הצלחה שאין לזה הסבר על פי כל הבדיקות כולל צילום הרחם.
    בשלושת החודשים האחרונים עשינו דרך מכבי 3 טיפולים של הזרעות.
    החלטנו ללכת לטיפולי IVF באופן פרטי. המליצו לנו על פרופ' פיש וקבענו פגישת ייעוץ לפני חודש שבפגישה הוא הסביר על תהליך, בדק את כל הבדיקות וקבענו להגיע אליו שוב במידה ואקבל מחזור. שילמנו על הייעוץ 1200 ש"ח (במסגרת עד 3 ייעוצים מול מומחה קיבלנו 500 ש"ח החזר ממכבי). כשקיבלתי מחזור הגענו אליו לצורך תחילת הטיפול, פרופ' שוב בדק את כל המסמכים הרפואיים, חלק מהם צילם לפתיחת התיק, חתמנו על הטפסים לצורך החזר על טיפול במדיקל סנטר, בדק אותי באולטראסאונד, נתן מרשם להורמונים וקבענו שאגיע אליו שבוע הבא לאולטראסאונד שהוא מעדיף לעשות באצמו אחרי שאעשה את הבדית הדם בבוקר ואז נתקדם לשלב הבא! אך גם על הביקור זה נדרשנו לשלם 1200 ש"ח והייתי מאוד מופתעת.. המזכירה הסבירה לי שאת ההחזרים, מכבי משלם עבור הטיפולים בלבד וזה לא כולל ביקור..
    שבוע הבא אני צריכה להגיע אליו שוב.. ובטח לא פעם אחרונה.. האם זה הגיוני לשלם לכל ביקור 1200 ש"ח? רק רוצה להבין..
    תודה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה