לגמרי אבודה אחרי 2 הפלות ברצף.מה לעשות עכשיו? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות ממש מקווה שאמצא כאן תשובות לשאלות שיש לי או עצות...
    בחודש יולי נכנסתי להריון הראשון... אבל כבר בביקור הראשון קיבלנו בשורה לא טובה-שק הריון ריק וכנראה הריון לא תקין. חיכינו מס' שבועות אבל לא היה שינוי... לא היה עובר בשק.. הפנו אותי להפלה.הייתי מבולבלת, לאף אחת מחברות שלי זה לא קרה .לא שמעתי שזה יכול לקרות בכלל.. הרגשתי מרוסקת לגמרי.
    ואז בחודש דצמבר גיליתי שאני שוב הריון. ספרתי ימים עד לשבוע 7 כי כל כך רציתי לראות אם יש עובר. ואכן בבדיקה ראינו עובר קטן וחמוד עם דופק. היינו מאושרים חשבנו שסופסוף נזכה להיות הורים. ואז ממש שבוע אחרי התחיל דימום. ניסיתי להיות רגועה אבל כשדימום התחזק הלכתי להיבדק.באולטרה סאונד ראו עובר עם דופק ואמרו שהכל תקין וצריך רק לנוח.באותו לילה עברתי הפלה טבעית. אני לא יודעת מה לעשות.. איזו בדיקה לבקש כי רופא שלי לא מפנה אותי לשום בדיקות.. האם יש קשר בין הפתלוגיה של הריון 1 למה שקרה בהריון 2? הראש מתפוצץ משאלות
    אני מרגישה שאני לא מסוגלת לנסות להיכנס הריון נוסף מבלי שעשיתי משהו. נפשית אין לי כוחות לעוד הפלה.
    תעזרו לי!!!!
2 תגובות
עמוד 1
  • היי,
    גם אצל קרה משהו דומה למה שאת מתארת, וזה היה לפני משהו כמו 8 שנים.
    לאחר הרבה בדיקות מקיפות שהבינו שהכל תקין אצלי מבחינת המערכת, גילו שיש לי קרישיות יתר מסוג MTHFR שגרם לי להפלות חוזרות בשבועות מוקדמים. כיום זה דבר מאוד ידוע ויש לזה טיפול פשוט מאוד- חומצה פולית וזריקת קלקסן בכל יום.
    תבקשי שיפנו אותך לבדיקית המתאימות לבדיקת קרישיות יתר.
    העניין העצוב הוא שבדרך כלל רק אחרי 3 הפלות הם מוכנים להתחיל בבדיקות מאחר וכביכול זה יכול להיקרא הפלות ספונטניות של הגוף.
    מציעה לך לקחת רופא פרטי ולהתחיל בבדיקות, חבל על עוגמת הנפש.
    אצלי זה לקח קצת זמן אבל מרגע שהייתה תשובה ופתרון, הבאתי ברוך ה׳ 2 ילדים בריאים לעולם.
    שיהיה בהצלחה, ומקווה שעזרתי
  • תודה רבה על התגובה!!
    גם קראתי על קרישיות יתר ובאמת שוקלת לבדוק.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה