שבוע 8+5 שק הריון ריק - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • גיליתי שאני בהריון בשבוע 5+5. הגעתי לרופאת הנשים שלי, עשינו אולטראסאונד לבדוק שיש שק בתוך הרחם ואכן היה שק קטן בגודל 3.9 מ״מ, אמרה שכרגע הכל תקין ונחכה לשבוע 8 על מנת לראות עובר ודופק.

    הגיע שבוע 8+5 ואכן הגעתי לרופאה לא.ס נוסף שבו היא ראתה שק הריון ללא עובר...השק היה בגודל 14 מ״מ והיא אמרה שבשבוע כזה הוא כבר אמור להיות בגודל של 2.5-3 ס״מ וניתן כבר לראות עובר עם דופק. היא שלחה אותי למיון על מנת לסיים את ההריון.

    יום למחרת הגעתי למיון שם הרופאה עשתה לי א.ס נוסף ובאמת לא ראתה שום דבר. החלטתי שאני עדיין לא מבצעת שום פעולה ואחשוב על כך בסופ״ש.

    אני יודעת שהסיכוי כנראה הוא נמוך אבל אני שומעת וקוראת כל מיני סיפורים בפורומים על טעויות שקרו.

    המחזור האחרון שלי היה בתאריך 14.12 אני ובעלי שכבנו רק בתאריך 30.12 שזה אמור להיות פחות או יותר מועד הביוץ שלי. האם יכולה להיות אופציה שההתעברות קרתה יותר מאוחר ולכן החישוב של השבועות אצלי הוא לא נכון ולמעשה אני עדיין בשבוע יחסית מוקדם ולכן לא רואים כלום? האם כדאי לחכות עוד קצת? יום ראשון אני אמורה להיות כבר בשבוע 9+4 ולהגיע למיון. מצד אחד מפחדת לעשות את הצעד של ההפלה לסיכוי הקטן שבכל זאת יש טעות בחישוב ואני בכלל בשבוע מוקדם יותר, מצד שני מפחדת גם לחכות יותר מדי זמן ולגרום לסיבוכים...

    אשמח לשמוע תובנות.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה