ניסינו להיכנס להריון 4 שנים..בסוף עזר דיקור סיני - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • יש כאן בנות שמתוסכלות אחרי מס' חודשים של ניסיונות..אנחנו ניסינו במשך כמעט 4 שנים.. בהתחלה טבעי, אח"כ הזרעות ולאחריהן טיפולי פוריות..במהלך השנתיים הראשונות עברתי 5 הפלות בסביבות שבוע 6 ובשנתיים האחרונות לא נקלטתי כלל על אף כל המאמצים בעזרת טיפולי פוריות. ואז..לפני ההחזרה האחרונה החלטתי לעשות הפסקה מכל ההורמונים ולנסות טיפול טבעי, אני סקפטית מטבעי, אבל גיסתי התעקשה שאלך אל מטפלת ברפואה סינית, שעזרה לה להיקלט בהחזרה של תרומת ביצית(שנכשלה פעמיים קודם)..היא למדה רפואה סינית בסין 5 שנים ומתמחה בבעיות פוריות. טופלתי אצלה בסה"כ חודש וחצי ונקלטתי בהריון!!..פשוט נס!!..אח"כ שמעתי מכל מיני חברות שגם הן נכנסו להריון בזכות הדיקור..שאלתי, איפה הייתן כל השנים?!..למה לא המלצתן?!..אז אני כאן כדיי להמליץ בחום!!..יכולות לקרוא עליה באתר- http://www.moli-clinic.co.il/%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA/
    שיהיה לכולכן בהצלחה..

9 תגובות
עמוד 1
  • יש בעיה עם האתר- כותב שיש טעות ולא ניתן לפרסם..לכן יצא שפורסם מס' פעמים../:
  • שלום לימלימ, אף פעם לא עשיתי דיקור ואני קצת חוששת..האם זה כואב?..כמה זמן לוקח הטיפול?..
    יש לטיפול הזה תופעות לוואי?..
  • שלום בלי, אין מה לחשוש הדיקור כמעט לא כואב, המחטים מאד מאד דקות, בנקודות מסוימות מרגישים עיקצוץ או דקירה קלה לכמה שניות וזה חולף ואז נשארים עם המחטים לעוד כחצי שעה בה בד"כ מרגישים תחושת רוגע והרפיה..מומלץ גם לכל מי שמרגישה צורך להרגיע את הסטרס בכללי ובאמת, לא פחות חשוב, אין לזה תופעות לוואי!!
  • שלום לימלימ,
    יש לי עוד שאלה, אני כבר בת 40, ה- fsh מעט גבוה, נאמר לי שהפוריות שלי כבר ירודה ולכן סיכוי נמוך להריון טבעי. האם דיקור יכול לעזור במצב כזה?..
  • שלום בלי, אני הגעתי לטיפול בדיקור בגיל 42 ובמצב פוריות לא משהו..ובכל זאת נכנסתי להריון טבעי בזכות הטיפול!! מציעה לך להתייעץ עם מולי- המטפלת, היא מאד מקצועית ועונה בסבלנות לכל שאלה. את יכולה גם לקרוא באתר שלה- http://www.moli-clinic.co.il/FSH-גבוה
    בהצלחה!!
  • שלום לך לימלימ, אני פוליציסטית והלכתי לקבל טיפול בדיקור סיני דרך קופ"ח משלימה..לא הרגשתי שום דבר בטיפול וגם לא הייתה השפעה על תדירות המחזור- שמגיע אחת לכמה חודשים..):
    את חושבת שהמטפלת שהלכת אליה תוכל לעזור לי?..
  • היי אדל, יצא לי לקבל דיקור פעם בקופ"ח המשלימה..לתחושתי, קצת כמו פס ייצור..לא הרגשתי שיש להם את הידע, המקצועיות והניסיון כפי שהרגשתי אצל מולי..לגבי פוליציסטיות, הפנתי אליה חברה שלי - שסבלה משחלות פוליציסטיות והיא עזרה גם לה!!..את יכולה לקרוא על הטיפול בפוליציסטיות באתר שלה: http://www.moli-clinic.co.il/שחלות-פוליציסטיות
    בהצלחה לך!!
  • היי לימלימ, לא יודעת אם תראי את תגובתי זו ובכל זאת רציתי להודות לך על ההמלצה..
    בזכותה הגעתי למולי- שנתנה תחושה מקצועית ואכפתית מהרגע הראשון. אמנם אמרה להתעזר בסבלנות 3 חודשים..אבל בסוף נקלטתי תוך חודשיים!!..רב תודות לך!!
    וממליצה עליה בחום לשאר הבנות כאן..על תבזבזו זמן!!..
  • היי שלום לכולכן,
    לא רציתי לפתוח פה מוקדם מדיי..אבל בסוף זה הצליח לנו!!
    בזכות הטיפול בדיקור סיני אצל מולי והודות להמלצות כאן באתר.. זה לקח קצת זמן- איזה 3 חודשים, עד שהתאזן את ה- FSH שלי..מסתבר שעלה עקב חוסר איזון הורמונלי שהרבה פעמים נגרם בגלל סטרס, זה מה שמולי הסבירה לי.. בכל אופן העיקר שזה הצליח!! ואני כלכך מאושרת..(:
    מאחלת לכולכן שיצליח!! וממליצה בחום להיעזר בדיקור סיני- http://www.moli-clinic.co.il/%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA/
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה