לפני הריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני ובעלי מנסים יותר משנה להיכנס להריון. הלכתי למומחה פוריות ואחרי הרבה בדיקות המליץ על איקקלומין. עשיתי שינוי חד בהרגלים שלי. הפסקתי לעשן ולשתות. נמנעת ממתוקים. אוכלת בריא. מקפידה לאכול סלק ועדשים שחורות שהבנתי שיש להם השפעה על הרחם. התחלתי דיקור סיני לפני חודשיים. אני רואה הרבה סרטונים והדרכות שקשורים להכנה של הגוף ומשתדלת להיות רגועה. לי ולבעלי תמיד היו ריבים לפני ואחרי החתונה אבל הפעם אני מרגישה שזה עבר את הגבול.... אחרי שהתחתנו הוא האשים אותי שהשתנתי אחרי הטבעת כמו כל המין הנשי שרק מחכה להראות את הפרצוף שלו אחרי החתונה.. היום הוא הוסיף שזה כנראה יחמיר אחרי התינוק ואני כנראה אהיה כלבה.
    הוא מאודדד רוצה ילד ולחץ עליי שאתחיל בירור רפואי כי לא הייתי מקבלת מחזור. ביקשתי שיחשוב על הטוב שיהיה ולא על זה שאני אהפוך למפלצת..
    ממש קשה לי עכשיו ואני לא יודעת מה לעשות עם עצמי בתהליך שאנחנו נמצאים בו. צריכה עצה לא שיפוטית...
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה