עצה דחוףף ?? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • מאחר לי ב10 ימים בדיקה ביתית ראשונה חיובית שניה שלילית , עוד ביתית חיובית ובדיקת דם שלילית .. היה לי לפני 4 ימים הפרשות ורודות וחום כהה , אני מחכה להריון ומפחדת להתאכזב מישהי שקרה לה ויכולה לייעץ מה לעשות ?
2 תגובות
עמוד 1
  • היי!
    קודם כל שיהיה בהצלחה...
    איחר לי גם ב10 ימים עשיתי רק בדיקה ביתית שיצאה שלילית...
    אתמול אחרי הכושר הופיע המחזור...
    אז אני רוצה להגיד לך לא לצפות!!! יכול להיות מאוד! שאינך בהריון...
    מה שחשוב זה להתנהג כרגיל! להרפות מהלחץ ומהחשש של כן/ לא, אני יודעת שזה פשוט משגע! ומוציא מהריכוז ומתסכל, תרפי ותתני לדברים לקרות,
    מקווה בשבילך לבשורות טובות.
    אני מבינה את החשש והרצון להכנס להריון, אני גם ממש מחכה...
    שיהיה בהצלחה רבה!!!
    תעדכני בכל מקרה.
    לילוש
  • עוד משהו קטן לעידוד!
    עצם זה שיצאו לך 2 בדיקות חיוביות, זה מאוד מעודד, כי מתחילת נישואי בחיים לא יצא לי חיובי ותמיד הבדיקות צדקו, אז תחכי עוד שבוע ותעשי שוב בדיקת דם. בטוח שתקבלי תשובה סופית!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה