בנות חייבת את עזרתכן - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הי בנות, זו פעם ראשונה שאני כותבת בפורום ואני ממש שמחה להצטרף כי אני רואה שיש פה תמיכה מדהימה!
    אני כותבת לכן כי אני לא מוצאת שום היגיון במה שהרופאים אומרים לי, וכל אחד אומר משהו אחר, וכל אחד מהם כמובן מנסה להימנע ממתן הפניות כאלה ואחרות. הסיפור הוא כזה -
    אני רוצה להיכנס להריון ואני ובעלי מנסים 3 חודשים, באמצע היו הפסקות כי הייתי צריכה לעשות חיסון נגד אדמת, ובכל מקרה - חזרנו לנסות בחילת החודש. היתה לי גם בעיה בכלל להבין איך לעשות שימוש במקלוני ביוץ וסיפור שלום.
    בחודש אפריל הלכתי לרופא נשים והוא בדק אותי. הוא אמר שהוא רואה שהרחם ממש הכינה עצמה להריון והרירית נראית טוב ואז באותו היום קיבלתי מחזור!! זה היה המחזור השני שלי בחודש אפריל (הראשון היה בתחילת אפריל והשני בסוף אפריל). בחודש מאי התחלתי לבדוק את הביוץ עם מקלוני הביוץ ויצא שזה הראה 3 פעמים החודש שיש ביוץ (אחד מהם היה היום)! בכל מקרה, בפעמיים הראשונות קיימנו יחסים לאחר התוצאה שהיתה בסטיק.
    השאלה שלי היא כזאת - אני מרגישה במשך שבועיים כבר כאבי בטן חזקים, שהם דומים מאוד לכאבי מחזור אבל המחזור לא מגיע כמובן. במקביל, אני עייפה בטירוף, יש לי מדי פעם בחילה וחום הגוף שלי נראה די גבוה לעיתים. הלכתי לרופא נשים להבין מדוע יש לי כאלה כאבי בטן והוא אמר שזה מוקדם לדעת (הוא לא יודע בכלל ממתי להתחיל לספור איחור כי חודש שעבר קיבלתי מחזור פעמיים. האחרון היה ב-23.4). בכל מקרה, הוא לא שלח אותי לבדיקת דם או אולטראסאונד. החלטתי לעשות בעצמי בדיקת הריון שהראתה התשובה שלילית הבוקר. אני כבר לא יודעת מה לעשות ולמי לפנות. הכאבי בטן האלה לא חולפים, וגם לא העייפות והבחילות. מה דעתכן? למישהי היה משהו דומה? תודה רבה וחג שמחח.
1 תגובות
עמוד 1
  • הייתי במקומך דורשת מרופא המשפחה בדיקת דם כללית ספציפית לבדיקת הריון רק כדי להיות רגועה.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה