שבוע 6+ 4ימים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום רב, אני מתגוררת בחו"ל. אמא לבן 4.
    בהריון בשבוע 6 + 4 ימים. הריון קודם נגמר בגרידה לפני 5 חודשים אחרי שהיה ללא דופק בשבוע 9.
    לפני שבוע התחיל דימום קל שהפך חזק מאוד בימים האחרונים. ביום שני עשיתי אולטראסאונד אצל הגניקולוג שלי ונצפה שק הריון ללא עובר עדיין (שבוע 5 + 6 ימים) הרופא אמר שיש חשש להפלה שלח אותי למנוחה מלאה בבית ולקחת פרוגסטרון 200מ"ג פעמיים ביום ולחזור עוד שבועיים לאולטראסאונד.
    בעקבות הדימום החזק והסחרחורות היום הלכתי למיון להיבדק שוב ובאולטראסאונד ראו שק הריון עדיין לא רואים עובר אבל כן ראו את מה שמזין את התינוק ושהרחם בסדר. לא היו עדויות לדם ומקורו.
    הרופא הפנה אותי לבדיקת בטא ובדיקות דם ושתן שאעשה ביום שני, פרוגסטרון 3 פעמים ביום 400מ"ג ולחזור עוד שבוע שוב לאולטראסאונד. אשמח לקרוא מהנסיון שלכן כאן על מנת לדעת יותר. קרה למישהי? מה הסיכויים להריון בריא? הפלה? כל מידע שיש לכן. תודה רבה.
1 תגובות
עמוד 1
  • אני בשבוע 7 +0
    בטא של אתמול 1078
    עדיין עם דימום
    כבר שבוע וחצי.....
    מה אומרת הבטא?
    קרה למישהי משהו דומה?
    מה הסיכוי להריון בריא? לראות עובר ביום שישי? דופק?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה