פס חלש - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי,
    היום הייתי אמורה לקבל את המחזור, שבועיים אחרי ביוץ שזיהיתי עם מקל
    לא הגיע, בבוקר עשיתי בדיקה ויצא פס ממש חלש.
    עכשיו התחיל דימום אדום בהיר..יש סיכוי?
2 תגובות
עמוד 1
  • הדימום חזק?
    תעדכני
  • זה יכול להיות דימום השרשה.
    דימום השרשה: סימן שההריון נקלט
    כשהביצית המופרית - שתהפוך בעוד כמה חודשים לתינוק - מגיעה לרחם שלך, היא משתרשת בדופן שלו. בשלב הזה, דופן הרחם מכוסה ברירית עשירה בדם (אותה רירית שמשתחררת אם לא התרחש הריון ומופיעה בתור הווסת שלך). לעתים, ההשתרשות של הביצית גורמת לדימום קל מהרירית הזו, שבאופן אירוני לא מעיד על הפלה, אלא על ההפך ממנה: הריון שנקלט ומתבסס ברחם.
    מה אפשר לעשות? אם עברו 14 יום או יותר מהביוץ, את יכולה לעשות בדיקת דם שתגלה אם את בהריון או לא. בשלב מעט מאוחר יותר, בשבוע 4-5, כבר אפשר לראות שק הריון באולטרסאונד ולהיות משוכנעים שהכל הולך בכיוון הנכון.
    לגבי הפס, ראיתי פה תגובות בעבר שפס זה פס גם אם הוא בהיר.
    מחזיקה אצבעות !
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה