הריון לאחר הפלה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • זקוקה לקצת תמיכה נפשית :(
    לפני חודשיים החלה לי הפלה טבעית בשבוע 7
    מאז מנסים להיכנס להריון ובינתיים ללא הצלחה
    קשה לי לראות זוגות בהריון מאז...
    קשה לי לפרגן להריונות חדשים...
    אני יודעת שזה רק עניין של זמן
    ושההפלה לא הייתה בידיים שלי
    אבל זה היה הריון ראשון מאוד רצוי שפשוט נגמר סתם ככה ומאז הכמיהה לעוד אחד רק הולכת ומתעצמת ומוצאת את עצמי מבלה בקריאה של מיליון סימני הריון במהלך חודשי הניסיון כאילו פיתחתי מין אובססיה לזה ולא יודעת איך לשחרר
    אשמח לעידוד
    וסיפורי הצלחה לאחר הפלות
    ואיך יוצאים מהלופ הלא נעים הזה
6 תגובות
עמוד 1
  • היי
    באופן אישי לא חוויתי את זה. אך כן חוויתי אובדני הריון וקושי להיכנס להריון אצל חברות קרובות שתיהן כבר עם שני ילדים ונכנסו להריון לא הרבה זמן אחרי. אני אומרת דברים שאת בטח יודעת אבל לי לפעמים עוזרים, הרגשות של הקנאה הם מאוד טבעיים... גם אם לא נעימים. הפלות בשלב הזה הן לרב הפלות על רקע כומוזולוגי שמשהו בעובר לא היה תקין לגמרי. וזה בעצם הדרך של הטבע לעשוץ את שלו. נסי להירגע בכך שנכנסת להריון, המערכת עובדת ואני מקווה שבקרוב זה יקרה שנית.
  • איזו מקסימה את.
    תודה??
  • איזו מקסימה את.
    תודה??
  • היי,
    אני מכירה את התחושה הזו של רצון להריון מקרוב.
    הכנסתי לעצמי בראש הרבה מחשבות חיוביות וזה פשוט עזר!!!
    מניסיון!
    תחשבי חיובי! תדמייני עצמך בהריון...זה עוזר ומכניס הרבה אנרגיה חיובית שמשחררת,
    וידוע שחשוב מאוד לשחרר ע"מ שהמערכות יהיו מוכנות לקליטה ולא יהיו מכווצות.
    מאחלת לך שיקרה בקרוב ממש!!!!
  • היי שירקה היה ממש חשוב לי לכתוב לך לכן נרשמתי לאתר שירקה אני 8 שנים הייתי נשואה וניסנו להיכנס להריון וגם עשינו טיפולים ומה לא תדעי שעצם זה שנכנסת זה כבר דבר טוב אל תתיאשי בקרוב יהיה לך בע"ה ילד או ילדה j?
  • היי שירקה
    גם אני עברתי 2 הפלות רצופות בחצי שנה גם בשבוע 7 (כנראה בגלל בעיה כרומוזומאלית ) מסתבר שהפלה עצמונית היא הרע במיעוטו כי הגוף איתר שההריון לאמתפתח או העובר לאתקין גנטית והחליט באופן עצמאי להוריד אותו..בכך את נמנעת מהתערבות כלשהיא לצורך הסרת ההריון (ציטוטק או גרידה) אני פשוט חיכיתי עד שהדימום נגמר ניגשתי לבדוק שהכל נקי וזהו...דעי לך שאלוהים נותן את ידו (לא שולח שליחים) בכל הקשור להולדה של תינוק תוכלי למצוא סיפורים מסמרי שיער על נשים שנכנסו להריון כשאף אחד לא האמין שזה יקרה שילדו באופן שלא חשבו שיצליחו..זה התחום שיש בו הכי הרבה ניסים האמיני בזה . אני גם נולדתי כנס רפואי לפני 43 שנים לאם חולת כליות כרונית עם לחץ דם גבוה ....וגם אני הבאתי לעולם את ילדי הראשון בגיל 41 ללא שום טיפולים ספונטני לגמרי גם נס כשלעצמו במיוחד שבניתוח הקיסרי שעברתי המנתח שאל אותי איך נכנסתי להריון מסתבר שדופן הרחם היה כלכך עבה שלא היה נראה שאפשר לבלסטוציט(הביצית המופרית) להכנס לתוכה אבל...כן זה קרה ...אז...הביטי לשמים והאמיני שאלוהים שומר עליך אוהב אותך ויעזור לך ...באהבה רבה מחזיקה את ידייך ותומכת בך ...בהצלחה בהמשך
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה