שאלה לגבי הליך PGD - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום בנות
    מקווה שזה המקום הנכון לברר.
    אנחנו זוג שצריך לעבור הליך PGD בשל מוטציה גנטית דומיננטית של בן-זוגי. בבי"ח הדסה הר הצופים בו התחלנו את הליכי הפוריות נתנו לנו תור לPGD רק כעבור ארבעה חודשים מתחילת התהליך (נשאר לנו עוד חודש לחכות עד לתור) ולפי הבנתי המינימום זמן תורים שלהם הוא שלושה חודשים (במידה ונצטרך עוד סבבים בהמשך).
    רציתי לדעת האם בכל בתי החולים שעושים PGD התורים כל כך רחוקים או שיש מקום מומלץ (אולי רק בית חולים פרטי?) שניתן לקבל תורים מהירים וכך לזרז את ההליכים? הגיל שלנו הוא מתקדם (שנינו מעל 40) והזמן הוא קריטי מאד...

    אשמח לשמוע ממי שעברה/עוברת את התהליך
    תודה רבה:)
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה