האם יכול להיות שאני בהריון? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי :)

    אני חדשה פה. המחזור האחרון שלי התחיל ב - 10.06.18 , לאחר שניגמר לי המחזור, אני ובעלי (נשואה) לא נזהרים ומקיימים יחסים במטרה להיכנס להריון, אך לא בלחץ. קיימנו יחסים כמה וכמה פעמים מהיום בו הסתיים לי המחזור, ושלשום לאחר שקיימנו יחסים הופיע לי דימום כמו מחזור אבל בצבע בהיר יותר.. בבוקר בדקתי שוב ומאתמול יש לי הפרשות חומות כאלו, אבל היום הם כבר פסקו. השאלה שלי היא האם זה יכול להצביע על הריון? איך ניתן לדעת ולהרגיש כשאישה ניכנסת להריון, מה התסמינים שמרגישים?
    רוצה לדעת כדי לראות האם שווה או שלא שווה לקנות בדיקת הריון.

    תודה רבה :)
5 תגובות
עמוד 1
  • היי,
    הסימן הראשון המובהק הוא קודם כל איחור במחזור.
    התסמינים הנוספים הם כאבי מחזור בבטן התחתונה, קצת בחילות (אצלי הבחילות החלו רק לאחר חודש חודש וחצי מהאיחור ב-2 הריונות,
    לעומת הראשון שלא היה שום תסמין! רק איחור במחזור.
    לגבי בדיקה, הייתי ממליצה לך להמתין לאיחור של לפחות שבוע , שבוע וחצי ואפילו שבועיים,
    אצלי הבדיקה בהריון האחרון הראתה לאחר איחור של כמה ימים פס מאוד מאוד בהיר שקשה היה לומר בוודאות שזה הריון.
    לאחר איחור של שבועיים כבר היה פס כהה שלא ניתן היה לפספס..
    בהצלחה :)
  • היי דניאל ,
    1. לגבי סימנים של לפני הריון, יש מלא כאלו, חיפוש קטן באינטרנט יביא לך אלפי תוצאות, יש לקחת בחשבון שיש בנות שמרגישות אותן ויש כאלו שלא. למשל בהריון שלי, לא היה שום סימנים בכלל.
    2. הפרשות- ההסבר המפורט....
    (פחות או יותר, כמה שאפשר להסביר בכתב ע"ג הפורום בלי הדגמות...-מוזמנות לשרשר שאלות..).

    כשמדברים על "הפרשות" מדברים על ריר צווארי שיוצא מצוואר הרחם, ניגר החוצה דרך הנרתיק ופעמים רבות גם יוצא אל התחתון.
    הריר הצווארי משתנה לאורך החודש. לצורך העניין נבדיל בין הפרשות "פוריות" ו"לא פוריות". לקראת הביוץ הריר הצווארי הולך ונהייה פורה, כלומר- "ידידותי" לנוזל הזרע, מסוגל לקלוט אותו, לשמר אותו עד הביוץ ולהוביל אותו לביצית. בימים אחרים, כשאין ביוץ (או אחרי הביוץ- כשצריך לשמור על הרחם להבטיח השתרשות), הריר הצווארי "לא ידידותי" לזרע, ומשמש כחוסם את פתח צוואר הרחם.

    הפרשות פוריות הן בעלות רטיבות/לחות. זה מבדיל בינן לבין הלא פוריות, היבשות.
    ההפרשות הפוריות ביותר, שמופיעות יום-יומיים או שלושה לפני הביוץ ובמהלכו דומות לחלבון ביצה: הן מאוד רטובות, נוזליות, נמתחות, שקופות, מבריקות, בעלות ריח מתקתק או נייטרלי.

    ההפרשה הלא פוריה היא דביקה, בצקית, פירורית...היא תהיה סמיכה יותר, אטומה (בניגוד לשקופה), ובעיקר- נטולת רטיבות. מצב לא פורה נוסף הוא פשוט יובש מוחלט (התחתון יבש, ניגוב עם נייר טואלט יוצא יבש לחלוטין וכד'...).

    יש גם הפרשת "מעבר"...בין הלא פוריה לפוריה (או ההיפך- מעבר מפוריה מאוד לפחות פוריה..). יהיו בה מאפיינים פוריים- לחות ,רטיבות ואף נמתחות, אבל פחות...(היא יכולה להיות כמו קרם או חלב גוף...או כמו נזלת). זו הפרשה שבדרך כלל תקדים בכמה ימים את הביוץ, ותלך ותתפתח בהדרגה ל"חלבון ביצה" הפוריה ביותר.

    בדרך כלל יום השיא של ההפרשה- כלומר- היום האחרון של ההפרשה הפוריה ביותר, הוא היום שסביבו מתרחש הביוץ. אחריו ההפרשה תלך ותתייבש בהדרגה.

    יש 2 אופנים שניתן לבדוק הפרשות: בדיקה פנימית ובדיקה חיצונית.
    כשמדברים על בדיקה חיצונית, הכוונה בעצם להתבוננות חיצונית על ההפרשה: מה יש על התחתון? בניגוב פתח הנרתיק עם נייר טואלט? במגע עם האצבעות בפתח הנרתיק? וכד'. ...כבר מכך אפשר להתרשם מטיב ההפרשה: האם התחתון/נייר טואלט רטוב, או יבש? האם יש יובש מוחלט, כתם יבש כלשהו (למשל- דביק, בצקי...), או הפרשה רטובה ונמתחת (בימים פוריים היא די קלה לזיהוי, בעיקר בניגוב עם נייר טואלט את פתח הנרתיק).

    בדיקה פנימית היא בדיקה שבה אשה מחדירה אצבע (ואף רצוי שתיים) לנרתיק, כדי "לדגום" את ההפרשה ישירות מצואר הרחם. (אנסה לצרף תמונה- תודה מראש לספר Taking charge of your fertility...). האשה מחדירה 2 אצבעות עד לפתח צואר הרחם ו"אוספת" אל ביניהן את ההפרשה בתנועות שדומות לגזירת מספריים. אז היא מסתכלת על ההפרשה שהצטברה בין שתי האצבעות ובודקת את מאפיינה (צבע, מרקם, נמתחות, רטיבות וכד'). לאשה שמשתמשת בשיטת המודעות לפוריות כדי למנוע הריון אני מאוד ממליצה על בדיקה פנימית (וזה גם נותן לה אינדיקציה לגבי מצבו של צוואר הרחם, שגם הוא משתנה בימים הפוריים). לצורך כניסה להריון ניתן לדעתי להסתפק בבדיקה חיצונית.
  • היי שלום, אני חדשה פה ורציתי לשאול שאלה, בעלי ואני רוצים להכנס להריון כבר המון שנים.
    המחזור שלי בדרך כלל סדיר מאוד כל 30 ימים. אני כרגע נימצאת באיחור של 3 ימים מלאים שעברו ומתחילה את היום ה4 לאיחור. אין לי הפרשות כלל, חשוב לציין כי יש טיפה כאבי מחזור שבאים והולכים. דחפתי 2 אצבעות אתמול כי שהומלץ פה בפורום, וראיתי הפרשות שקופות ולא היה שום זכר למחזור או הפרשות בצבע כלשהן. מה הסיכוי שמדובר בהריון?
  • כדאי לפנות לרופא נשים בעל תת התמחות בפוריות.
    בהצלחה !
  • שאלה אני 4 ימים לפני מחזור
    היתה לי הפרשה סמיכה קרמית לבנה
    אשמח לדעת מה זה אומר
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה