האם יש סיכוי להריון או לא אשמח מאוד לעזרה!! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום, לפני כחודש הפסקתי עם הגלולות, אני הייתי אמורה לקבל מחזור ב9 לחודש הזה ועדיין לא קיבלתי, הייתי היום אצל הרופא נשים שלי לראות שהכל תקין מבחינת השחלות ושאין בעיות כלשהו, אנחנו נשואים טריים. הרופא אומר שהכל בסדר ושהוא אינו רואה הריון אך הוא רואה את הגופיף הצהוב משמע שהיה ביוץ, שאלתי אותו מתי בערך לפי דעתו הביוץ התרחש הוא אמר לפני כ10 ימים.. יכול להיות שהמחזור עדיין לא הגיע כי עדיין לא התרחשה השתרשות? זה אומר שיש סיכוי שאני עוד אהיה בהריון? כמה זמן מרגע הביוץ הגופיף הזה אמור להתנוון ולהעלם שאני אקבל מחזור? הרופא אמר שאם לא אקבל מחזור אעשה בדיקת דם בעוד 10 ימים רק לבדוק
1 תגובות
עמוד 1
  • היי בעיקרון בין הביוץ למחזור יש בערך 12-16 ימים. לרב זה 14. אני תמיד חשבתי שמאחר לי עד שגילתי שהמחזור שלי הוא פשוט 35 ימים.
    יש עדיין סיכוי להכל. מקסימום פעם הבאה תשתמשי בערכות ביוץ, בסופו של דבר זה עניין של טיימינג.
    בהצלחה, בשורות טובות!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה