נסיון ראשון להריון ראשון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום בנות, רציתי לשתף אותכן ולשאול לגביי מה שקורה לי החודש וחצי האחרון.
    נתחיל מזה שקניתי לפני כחודש 10 מקלונים לגילוי מועד הביוץ, בנוסף לזה יש לי אפליקציה ממש נחמדה של ספירת ימים עד המחזור שכמו כן מופיעים שם גם "הימים המיוחדים" ואת התאריך הכמעט מדויק של יום הביוץ , ספרתי ימים בדקתי באפליקציה והתחלתי להשתמש במקלונים לזיהוי מועד הביוץ בערך כשבוע לפני המועד... כל יום בדקתי עד שהגיע אותו יום רביעי לפי המקלון שזה מועד הביוץ, בדקתי כמו כן באפליקציה והראה לי שם שמועד הביוץ שלי יום אחרי בכל מקרה אני ובן זוגי עשינו גם לפי המקל וגם לפי ההפליקציה כלומר יומיים אבל אני לא בטוחה ממש כי באותו יום רביעי יצא לנו לעשות יחסית מאוחר בין 11 ל 12 בלילה אבל למקרה עשינו יום אחרי בערך באותה שעה.. מפה לשם אני כרגע באיחור של הווסת כלומר ישלי ווסת כל 30 יום והזמן שלה הוא שבוע, אז כל השבוע של הווסת שהייתה אמורה להתחיל לי לא התחילה!! עשיתי בדיקות בייתיות יומיים לפני תחילת הווסת, אחת יומיים אחרי תחילת הווסת ואחת יום לפני סיום הווסת שהייתה אמורה להיות לי והכל שלילי!! היום אני יום אחרי סיום הווסת שהייתה אמורה להיות לי וכמו שאמרתי אין לי אותה והתשובה גם היום הייתה שלילית.. אני מבולבלת אחת החברות שלי אמרה לי שצריך לבדוק בכלל שבועיים מתחילת הווסת שכביכול הייתה צריכה להיות, מה לכן יש להגיד על המצב שלי כרגע? אחרי הכל אני פעם ראשונה מנסה להכנס להריון.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה