בטיפול חדש וחוששת בגלל העודף משקל - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי, מזה כשנה וחצי(עם הפסקה ארוכה של 9 חודשים) אנחנו בטיפולי פוריות מייגעים ומאכזבים. אנחנו לקראת הסבב ה - 6, אני בת 40 עם עודף משקל ועובדת על זה במרץ הסדנא ל הרזייה. העניין שגם ל הרזייה יש דרך וזמן, החשש שלי באם יש טעם לכל הטיפולים באם המשקל גבוה... קראתי מחקר אנגלי שקובע"טיפולי פוריות לא לנשים שמנות". אמרתי לעצמי אני גם בת 40,גם מרזה אבל עם משקל עודף משמעותי, האם יש טעם לטיפולי הפוריות? בעלי אמר לי ואולי זה לא בגלל המשקל? אציין שהבדיקות שלי ושל בעלי פרופיל הורמונלי, היסטורוסקופיה, צילום רחם וכו' הכל מעולה. המחזור מדייק כמו שעון והכל תקין. אני רק תוהה אם לא נכון להוריד איזה 15 קילו ואז לחזור לטיפולים.. אם אצטרך בכלל אחריי הירידה במשקל... נא דעתכן בבקשה..
1 תגובות
עמוד 1
  • תגובות??
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה