סימפיזיוליזיס עזרה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי, אני שבוע 23, כבר חודש שאני סובלת מכאבים נוראיים כשאני הולכת, יושבת, אפילו מנסה להסתובב במיטה. אחרי שכל רופא אמר לי שזה כאבים רגילים הלכתי לאורתופד שמיד איבחן סימפיזיוליזיס לאחר שלחץ על נקודה באזור המפשעה והמליץ על שמירה ומנוחה מיידית עד סוף ההריון . הרופא נשים שלח אותי לרופא תעסוקתי שקבע כי סימפזיוליזיס הוא לא סיבה לשמירה ושעליי להמשיך בעבודתי ושאני יכולה להרים משקלים עד 10 קג(העבודה שלי פיזית) .
    הכאבים הם בלתי נסבלים, אני בקושי ישנה בלילה כי כואב להתהפך.. הפעולה הכי פשוטה מרגישה לי הכי קשה.
    האם יש פה מישהו שקרה לו אותו דבר?? מה עליי לעשות.. הכאבים רק מחמירים בעמידה ובישיבה
2 תגובות
עמוד 1
  • היי,
    אני במצב שלך אך במקרה שלי הרופא תעסוקתי המליץ ואורתופד התנער מאחריות
    את יכולה להגיש את המסמכים לביטוח לאומי עם ההמלצה של האורתופד, ישנה חשיבות רבה להמלצתו אך קחי בחשבון שיכול מאוד להיות שלא יאשרו זאת
    ממליצה להביא מהמנהל עבודה תיאור עיסוק ומהי עבודתך ושירשום על הדרך שאינך מתפקדת בעבודה
    תרגישי טוב ובהצלחה
  • היי ממש תודה שהגבת, הם לא מבינים איזה כאבים זה. כבר הכנתי מכתב מהמעסיק שלי הרופאה התעסוקתית פשוט התעלמה מהכאבים שלי האורתופד אמר שזה מצב של סכנת חיים.
    זה מכניס אותי לתסכול רב אבל הכי חשוב זה לא לוותר, משום שזאת בעיה מוכרת וביטוח לאומי לא יכולים להתעלם מהסבל והכאב שאנחנו עוברות.
    אני מאחלת לך שהכל יסתדר והלוואי שיבינו כבר שזה לא התפנקות ושזה כאבי תופת.
    בהצלחה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה