על קפה והנקה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני מכורה לקפה ובזמן ההריון צמצמתי כמה שיכולתי, ועדיין נשארתי על שתי כוסות קפה ביום. השאלה היא אם שתי כוסות קפה ביום זה בסדר גם להנקה או שאני צריכה להפחית עוד יותר? קראתי פה https://www.clalit.co.il/he/pregnancy_and_birth/breast_feeding/Pages/nutritionbreast_feeding.aspx#v2 שעדיף לשתות קפה "לאחר סיום ההנקה, כדי שרמת הקפאין בחלב תרד עד ההנקה הבאה" - זה נשמע לכן הגיוני? על כמה זמן מדובר? ולגבי סוג הקפה - אני אוהבת לשתות מקינטה בלי חלב, אבל נראה לי שאם אני אשתה עם חלב זה יכול להוריד את ריכוז הקפאין, מה אתן אומרות? זה שווה להשקיע במכונת הקצפת חלב בשביל זה (ראיתי פה https://www.makorrishon.co.il/expert/66699/ שהמחיר מתחיל מ-450 ש"ח)?
1 תגובות
עמוד 1
  • לגבי ההנקה והקפה אין לי מושג, אבל לגבי ריכוז הקפאין, אם את שותה אותה כוס מלאה עם או בלי חלב, זה לא משנה, לגוף נכנסת אותה כמות קפאין שיש לך בכוס, אם זה מהול או לא מהול בחלב. אם צריך להוריד אז לשתות קפה יותר חלש / חצי כוס ממה ששתית.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה