תינוקת בטיסה - כאבי אוזניים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • מצאנו דיל של מלון עם טיסה של ארקיע לאילת (תראו פה https://www.fattal.co.il/deals-to-eilat-with-arkia-flights ) ואנחנו אמורים לנסוע עם ארבעת הילדים, כשהקטנה תהיה בת שנה ועשר. אני זוכרת שהבן הגדול שלי בכה נורא בטיסה כזאת כשהוא היה בערך בגילה בגלל כאבי אוזניים ואני יודעת שזה קורה להרבה ילדים, אז אני חוששת שזה יקרה גם לה (לאחרים שלי זה לא קרה, אבל היא ואחיה יותר רגישים מבחינת דלקות אוזניים, שאולי זה משפיע). למישהי אולי יש טיפ טוב אם זה באמת יקרה? יש איזה פיתרון לדבר הזה או שנצטרך להתמודד עם הבכי וזהו?
    ולגבי המלון באילת - מישהי הייתה ביו סאנרייז עם הילדים? איך ההפעלות שם? הילדים נהנו?
1 תגובות
עמוד 1
  • באותו נושא של טיסה עם קטנטנים- מאיזה גיל בטוח לטוס עם התינוק? תינוק בן שנה זה נחשב "חוקי" ובטוח לפי חברות התעופה, אבל העניין שמדובר בטיסה ארוכה מאוד ..טיסה לסינגפור-https://www.nehoratours.co.il/flights/singapore.html ( מעל 14 שעות!), מודה שאנחנו משפחה של הרפתקניים , ועם שני הגדולים אנחנו נוסעים לפחות 3
    פעמים בשנה, כל פעם יעד אחר.. אז סינגפור! מה שבעיקר מלחיץ אותי וחושבת על פתרונות מנע- זה הבכי וכאבי האוזניים. בעצם עד היסה המתוכננת הוא כבר יהיה כמעט שנה וחצי, אז אולי לא כזהטירוף? יש לציין שאנחנו משפחה של די חסינים לכל עניין ההקאות והלחץ..אז מאמינה שגם הקטן ירש את החסינות הזו..
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה