הריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי חייבת את עזרתכם פליזזז
    אני יודעת שיצאתי מפגרת אל תרדו עליי בבקשה,
    לפניי 3 שבועות עשיתי הפלה בכדורים ולפניי שבוע בול קיימתי יחסים לא מוגנים
    היתה לי בדיקה בבית החולים של אחריי ההפלה ושם נאמר לי שיש לי כמה שאריות של קרשיי דם ונראה כי זה אכן הצליח ונפל ובאמת נפל כי היו לי דימומים קשים מאוד וכאבים נוראיים סיפרתי לרופא על החשש שקימתי יחסים לא מוגנים וקניתי גלולה שאחרי ולקחתי היא אמרה שזה לא ישפיע בגלל ההפלה. היום אחריי שבוע עשיתי בדיקה בייתית אפילו שזה מאוד מוקדם אבל מאחר ואין לי מחזור שאני אמורה לקבל ויש לי דימום עדין ממש כמה ימים כמו של תחילת הריון, בכל אופן יצא לי פס חזק ועוד פס חלש מאודדד הייתי אצל האחות ואמרה שזה מראה הריון אבל כעבור שעתיים אין פס. זה ייתכן??? קרה למישהי כאן מקרה כמו שלי? אני לחוצה ממש יצאתי מטומטמת אני יודעת איפה האחריות שלי בבקשה אל תרדו עליי
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה