איחור משמעותי וכאבי מחזור לאורך זמן - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • נתחיל בזה שטסנו לחו"ל ושם התחיל דימום שמונה ימים לפני הצפוי (לאחרונה המחזור שלי סדיר-28 יום). הדימום נחלש והתחזק במשך 15 יום עד שנעלם (בד"כ הדימום נמשך 5-6 ימים). חזרנו לארץ, הביוץ היה סביב היום ה- 21 ולאחר כשבוע היו הכתמות חומות בהירות ממש שנמשכו 3 ימים. מאז ועד היום, חודש אחרי שחזרנו לארץ, היום ה- 45, כל הבדיקות הביתיות ובדיקת הדם להיריון יצאו שליליות. הרופאה אומרת שהטיסות שיבשו את המחזור ולטענתה האיחור נובע מאי-ביוץ. כל הבדיקות דווקא הראו שכן היה. בנוסף, במהלך החודש האחרון הרגשתי כאבי מחזור שהולכים וחוזרים, שבימים האחרונים חזקים מהרגיל. הכאבים דומים למה שהרגשתי בפעם הראשונה שנקלטתי להיריון, אבל מעבר לסימפטום הזה, אני לא מרגישה דבר נוסף שמעיד על היריון. האם מישהי יודעת מה זה יכול להיות?? מרגישה אבודה לחלוטין..
2 תגובות
עמוד 1
  • אם את מגלה מה זה....אשמח לדעת גם :/
    חווה את אותו הדבר בדיוק..
  • עד היום לא ברור לי מה היה שם בדיוק. לפי המעקב זקיקים, הביוץ היה ביום ה-21. לפי הרופא, הוא מעריך שהוא היה שבועיים לפני שקיבלתי (ביום ה- 36 בערך). בסופו של דבר, קיבלתי אחרי איחור של 20 יום..
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה