התייעצות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אז ככה, אני ובעלי מנסים להיקלט כשנה כבר. אומנם יש לי עוד שבועיים וחצי עד מועד הווסת, אך כבר 3 ימים חווה התכווצויות רחם ממש הרגשה שהרחם נמתח, כאבי גב ומן עקצוצים וכאבים בצד, עשיתי הבוקר בדיקת היריון ויצאה שלילית. אך מניסיון קודם כבר מעורערת. הייתי בהיריון בעבר ורק בבדיקה הביתית ה-3 יצאה חיובי, אך לצערי העובר לא התפתח ועברתי הפלה.מה אתן אומרות ?
2 תגובות
עמוד 1
  • ראשית,אין משמעות בשלב הזה לבדיקת היריון ועדיף לחכות עד שיהיה איחור רשמי. שנית, האם מועד הביוץ כבר עבר? מאוד יעול להיות שהסימפטומים שאת מתארת הם מהביוץ שקורה ממש עכשיו
  • היי :)
    אז ככה אני כרגע בימי ביוץ שלי, וביומיים האחרונים יש לי ממש תסמינים כמו שהיו לי בהיריון הקודם. עשיתי כבר 2 בדיקות היריון ביתיות ויצאו שלילי. אך כך גם היה לי בהיריון הקודם. מצד שני כמה שאני מנסה להתאפק ולא להיכנס לאופטימיות ואני לא מצליחה, מרוב שאני כ"כ משתוקקת כבר להיקלט :(
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה