חצורצרה חסומה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי אני חדשה פה ורציתי להתעייץ כי הרופא שלי די לא מספק לי את כל הידע שאני צריכה הגוגל עונה לי יותר.
    אני בת 24 ומנסה להיכנס להריון כבר יותר משנה שלחו אותי לצילום רחם וגילו שהחצוצרה ימנית שלי סתומה, עכשיו שלחו אותי לעוד בדיקה אם אני לא טועה קוראים לה דפאר אגן משהו כזה . עכשיו קראתי מאיטרנט שמי שיש לה מים בחצוצרה זה בא מהפלות שלא עברתי או מדלקת אגן שלא ידעתי עליה לפי מה שמספרים לי כי לא ידעתי שהיא קיימת עכשיו קראתי שזה בא ממחלת מין בשם כלמדיה וקראתי שהיא יכולה גם לעשות בצד השני של החצוצרה סתימה השאלה כמה זמן זה לוקח כי בנתיים אני עדין בבדיקות ולא יודעת איפה בדיוק אני עומדת ואם אני צריכה ממש לפחד כי הראש שלי כבר אוכל סרטים על כל מיני דברים .
    ועוד משהו אני אחרי חמישה ימים של הצילום רחם וקצת כואב לי במד ימין איפה שסתום אבל לא כל הזמן כאב שבא והולך איך אפשר לדעת שאין לי שוב דלקת ? כי אמרו שזה סיכון שיכול להיות אחרי צילום רחם שיהיה דלקת
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה