שקועה בבאסה....מיואשת - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום. בת 30. מנסה כבר 10 חודשים.
    מחזור סדיר מדוייק על היום. בודקת ביוץ לפי חום גוף..מצליחה למצוא ביוץ ומנסה בזמן הביוץ כבר 8 חודשים בערך. (בהתחלה ניסיתי בלי בדיקה, עוד שהייתי אופטימית שזה יקרה צ'יק צ'ק).

    מה אני אגיד....כבר ממש מיואשת. לא מצליחה לשמוע על הריון אצל אחרות ובטח שלא על לידות. מרגישה אגואיסטית אבל ממש לא אכפת לי. התרחקתי מאוד משתי חברות הכי טובות שלי אחת ילדה לא מזמן והשנייה צריכה ללדת בימים הקרובים...והאמת? לא מרגישה שאכפת לי בכלל איך הן מרגישות ומה איתן. העיקר לא לדעת, לא לשמוע, לא להתעניין. לא מצליחה לשמוח בשביל אף אחת. לא רוצה בכלל לדבר איתן ובטח שלא לדעת מה שלום הילד שלהן. מרגישה בתוך בור שחור ומגעיל אבל לא יוצאת מההרגשה הזו.

    בעלי אופטימי שמח מאמין שזה קרב ובא....אני לא. אין לי עם מי לדבר כי אף אחד בסביבה שלי לא במצבי וממש לא לי לדבר עם מי שכן הולך לה. צריכה תמיכה נפשית...סיפורים אופטימיים. נמאס......
1 תגובות
עמוד 1
  • היי יקירה,
    אין לי סיפור אופטימי עדיין לספר לך אבל אני מבינה את הבאסה והייאוש והבור והחובר חשק לקשר עם מי שהולך לה. כרגע חברה טובה שלי בהריון עם הילד השני שלה כבר וזה מכעיס אותי...במיוודמכמו שהיא אמרה " אין לי מושג מתי אני מבייצת או מה אורך המחזור שלי, אני נקלטת תמיד בחודש הראשון בלי גלולות". מעצבן ביותר...
    מה עובד טוב בשבילי בשביל לא להיכנס לבור ולא לחשוב על זה כל היום? עיסוקים.
    תעסיקי את עצמך כמה שאת יכולה ויום אחד זה יבוא כשה את הכי פחות תצפי ותשכחי.
    שולחת חיבוק ואנרגיות בייבי טובות
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה