מה קורה לגוף שלי?? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות,
    ב10.11 היה החזור האחרון והבא אמור להתחיל ב8.12. ( מדוייק 28 יום)
    ב27.11 היה לי הפרשות ורודות עם כאילו כלי דם קטנים בפנים במשך כמה שעות (סליחה על התיאורים) שחזרו גם ביום אחרי וגם ביום שישי. בהתחלה חשבתי אולי ביוץ מאוחר לכן ההפרשות מה שלא קרה לי בחיים ( יש לי כאבי ביוץ מורגשים מאוד משום מה באו והלכו במשך שבוע וקצת..לכן חשבתי בהתחלה שהיה ביוץ מוקדם ב21.11 ואז הם חזרו גם ב23, והמשיכו עד יום שבת אתמול) עכשיו מיום שישי נוספו כאבי מחזור מושכים כאלה למטה וכאב גב תחתון . יש מצב שכל זה סימן להריון? בחיים לא היו לי הפרשות ורודות באמצע החודש ועוד כמה פעמים...אולי התרשרות? תודה למי שקראה את החפירה..
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה